برگزیده ها
آفیس 2019 با قابلیت های تازه سال 2018 عرضه می شود

مازندمجلس: مایکروسافت طی سال های اخیر تلاش فراوانی کرده تا کاربران را به استفاده از خدمات کلود آفیس 365 ترغیب کند، اما برای آنهایی که کماکان ترجیح می دهند از نسخه آفلاین این برنامه استفاده کنند، آفیس 2019 در دسترس خواهد بود.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از پی سی ورلد، آفیس 2019 در نیمه دوم سال 2018 در دسترس قرار می گیرد و نسخه پیش نمایش آن در اواسط سال 2018 رونمایی می شود.

این برنامه دارای زیرمجموعه هایی شامل ورد، اکسل، پاورپوینت، اوت لوک، اکسچینج، شیرپوینت و اسکایپ برای صاحبان مشاغل خواهد بود. مایکروسافت نسخه ای از آفیس 2019 را برای رایانه های مک اپل هم عرضه می کند، اما زمان دقیق این کار مشخص نیست.

هنوز مشخص نیست کاربران برای خرید آفیس 2019 باید چه رقمی را پرداخت کنند. مایکروسافت در تلاش است کاربران را به استفاده از نسخه کلود آفیس یا همان آفیس 365 ترغیب کند. اما بسیاری از افراد هنوز ترجیح می دهند از نسخه آفلاین این سیستم عامل بهره بگیرند.

در آفیس جدید قابلیت نشانه گذاری جوهری یا inking تقویت شده، تحلیل داده ها با اکسل بهتر انجام می شود و برخی قابلیت های تازه برای پاورپوینت در نظر گرفته شده است. گفتنی است هر نسخه مجاز از آفیس 2019 تنها بر روی یک رایانه شخصی قابل نصب خواهد بود.

آ

قابلیت کاربران رایانه مایکروسافت پاورپوینت