برگزیده ها
اهدای رایگان ۱۲۵۰ سند واگذاری املاک زراعی به مردم استان سمنان

مازندمجلس: در سفر امروز رئیس بنیاد مستضعفان به میامی استان سمنان، ۱۲۵۰ سند واگذاری املاک زراعی به مردم اهدا شد، مجموع متراژ اسناد قابل واگذاری در این مرحله ۱۳میلیون و ۲۰۰ مترمربع زمین زراعی و قیمت تقریبی آن ۲۳۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان از اهدای 1250 سند واگذاری املاک اراضی کشاورزی بر اساس منویات مقام معظم رهبری به مردم منطقه کالپوش میامی در سفر امروز رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به استان سمنان خبر داد.

‌کاری ادامه داد‌: امروز چهارشنبه طی مراسمی در روستای تلوبین منطقه کالپوش میامی بعد از نماز ظهر و عصر و مراسم عزاداری سیدالشهدا که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و جمعی از معاونان‌، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و جمعی از ائمه جمعه و جماعات استان‌، استاندار سمنان و جمعی از معاونان و فرمانداران استان برگزار شد به صورت نمادین به نیت 14 معصوم 14 فقره اسناد واگذاری املاک از مجموعه 1250 فقره سند آماده شده به محرومان و واجدان شرایط تقدیم می‌شود.

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان‌ مجموع متراژ اسناد واگذار شده را 13میلیون و 200متر مربع زمین زراعی و قیمت تقریبی آن را حدود 237میلیارد ریال برآورد کرد که به صورت رایگان به محرومان و واجدان شرایط منطقه تقدیم خواهد شد.

م

بنیاد املاک مستضعفان سمنان استان منطقه واگذاری اسناد محرومان واجدان تقدیم شرایط امروز اموال اهدای رایگان زراعی کالپوش میامی