برگزیده ها
همایش منطقه ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی مبارزه با مواد مخدر برگزار خواهد شد

اختصاصی مازندمجلس: سمن‌های فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد استان‌های مازندران، تهران، البرز، قم ، قزوین ، گلستان و سمنان در این همایش حضور می‌یابند تا نقش و جایگاه سازمان‌ها و مراکز غیردولتی را در محورهای مشارکت عمومی، گفتمان سازی، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی ، کارآفرینی و حمایت‌های اجتماعی بررسی کنند.

اختصاصی مازندمجلس: علی اصغر میرزایی دبیر شورای هماهنگی استان مازندران با بیان اینکه همایش منطقه ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی مبارزه با مواد مخدر در تاریخ 4 و 5  آذرماه سال جاری  در ساری برگزار خواهد شد بیان نمود: سمن‌های فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد استان‌های مازندران، تهران، البرز، قم ، قزوین ، گلستان و سمنان در این همایش حضور می‌یابند تا نقش و جایگاه سازمان‌ها و مراکز غیردولتی را در محورهای مشارکت عمومی، گفتمان سازی، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی ، کارآفرینی و حمایت‌های اجتماعی بررسی کنند.

محورهای همایش گفتمان سازی، اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در قالب دو پنل علمی و پژوهشی برگزار می شود که تمامی طرح‌های علمی از سوی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های مازندران و کارشناسان اجتماعی مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

وی با اشاره به برگزاری این همایش با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد عنوان نمود: کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد مازندران طبق برنامه‌های ستاد کشوری وظایف خود در این همایش را برون سپاری کرده است و در این همایش سازمان‌های مردم نهاد سطح یک مازندران از شهرستان‌ها مشارکت دارند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با بیان نقش مشارکت عمومی در امرز مبارزه با اعتیاد اضافه نمود: مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر نیازمند بسترسازی فرهنگی و اجتماعی است. دولت در راستای کنترل این بحران اجتماعی با اتخاذ رویکرد اجتماعی و استفاده از توانمندی‌های موجود در بین اقشار مختلف جامعه از جمله دانشگاهیان ، سازمان‌های مردم نهاد ، روحانیون و ... می‌تواند به کاهش آسیب‌ها کمک کند؛ همایش گفتمان سازی اجتماعی مبارزه با مواد مخدر فرصت‌یست مغتنم جهت مشارکت تمامی کارشناسان ، علاقه مندان و دلسوزان تا با ارائه دیدگاه‌ها و تجربیات خود سهمی جهت ساختن جامعه‌ای بهتر ایفا نمایند.

 

گفتنی‌است علاقه مندان می توانند مقالات خود را تا تاریخ 19 آبان به سایت دبیرخانه همایش ارسال نمایند .

 

دبیرخانه همایش :

33603291-4

www.bfbehtar.com

همایش منطقه ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی مبارزه با مواد مخدر برگزار خواهد شد