برگزیده ها
نامه اعضای کمیسیون صنایع مجلس به روحانی درباره حوادث اخیر اراک

مازندمجلس: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس،از مکاتبه اعضای این کمیسیون با رئیس جمهور درباره مشکلات صنایع استان مرکزی و حوادث اخیر مرتبط با آن خبر داد.

مازندمجلس:سیدجوادحسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نشست اخیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از موضوعات مورد بحث در نشست کمیسیون، مشکلات بوجود آمده در شرکت‌های آذرآب، هپکو، واگن‌سازی و آلومینیوم استان مرکزی بود.

وی با بیان اینکه بیشترین مشکلات در خصوص واگذاری‌های سازمان خصوصی بوجود آمده است، گفت: در کمیسیون مقرر شد تذکری به وزارت اقتصاد و امور دارایی داده شود و وزارت صنعت، معدن و تجارت هم موضوع را پیگیری کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: در این جلسه مقرر شد تا در این خصوص نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور ارسال شود تا یک تیم ویژه، مشکلات صنعتی استان مرکزی را بررسی کند؛ زیرا پیگیری مشکلات تنها بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست.

حسینی کیا با بیان اینکه در ادامه جلسه موضوع انتخاب هشت نفر به ‌منظور تشکیل کمیسیون مشترک لغو قانون دخانیات مورد بررسی قرار گرفت، اضافه کرد: اساسنامه دخانیات اصلاح شده، اما قانون قبلی همچنان پابرجا است و باید آن مواردی که در قانون جدید تصویب شده‌اند در قانون قبلی لغو شوند.

کمیسیون قانون مشکلات صنایع وزارت موضوع پیگیری بررسی تجارت دخانیات مرکزی معادن بوجود استان حسینی اینکه