برگزیده ها

مازندمجلس: سرکرده گروه تروریستی داعش می‌گوید تهدیدات کره شمالی برای آمریکا به یک کابوس تبدیل شده است و درگیری کردها با دولت ترکیه حتمی خواهد بود.

مازندمجلس: سرکرده داعش در فایل صوتی گفت که آمریکا قدرت خود را از دست داده است.
به گزارش نامه نیوز خبرگزاری اعماق وابسته گروه تروریستی داعش فایل صوتی منتشر کرده است که در آن ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش سخنرانی می‌کند.
بغدادی در این پیام صوتی عناصر داعش را به استقامت و صبر در برابر دشمنان فراخواند.
سرکرده داعش می‌گوید دولت آمریکا دچار ضعف شده و متحمل قرض‌های زیادی است.
بغدادی گفت، روسیه از از ضعف آمریکا سوء استفاده کرده و پرونده سوریه را به دست گرفته است.
سرکرده گروه تروریستی داعش در بخش از پیام خود به مسائل و مناقشات در شبه جزیره کره اشاره کرد و گفت که کره شمالی با قدرت اتمی خود، کابوسی برای آمریکا و ژاپن شده است.
بغدادی به ترکیه اشاره کرد و گفت که مقامات این کشور از گسترش نفوذ کردها و تمایل آن‌ها به استقلال و جدایی در این کشور نگرانند.
ابوبکر بغدادی گفت «درگیری‌ کردها با ترکیه حتمی است. ترکیه به دلیل مخالفت اربابان آمریکایی و اروپایی خود، نمی‌تواند آن‌ها را سرکوب کند».
سرکرده داعش در بخشی از سخنان خود که اظهارات مقامات عربستان را تداعی می‌کند، مدعی شد که ایران به دنبال اشغال مکه و مدینه و چپاول نفت منطقه خلیج فارس است.
وی همچنین مدعی شد که ایران به دنبال سیطره بر یمن است.
ابوبکر بغدادی گفت که عناصر داعش همان‌گونه که در موصل، رقه، حماه و دیرالزور جنگیدند و خون‌ها ریختند، در آینده نیز دشمنان خود را شکست خواهند داد.
وی همچنین اهل سنت عراق و سوریه را به اقدام علیه شیعیان و ایران تحریک کرد.
بغدادی از عناصر تروریستی داعش خواست مبادا به فکر تسلیم باشند یا خود را شکست خورده ببینند.
سرکرده گروه تروریستی از عناصر و حامیان خود خواست در هر مکانی هستند به دشمنان خود حمله کنند.
سرکرده بغدادی آمریکا عناصر ابوبکر تروریستی ترکیه دشمنان کردها دنبال مقامات خواست آن‌ها اشاره همچنین البغدادی سیطره شمالی می‌کند کابوسی سوریه