برگزیده ها

مازندمجلس: خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: برادران و خواهران کرد در مسئله رفراندوم با اسرائیل هم دست نشده و به گردانندگان این مسئله وصل نشوند.

مازندمجلس: آیت الله امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران در خطبه های نخست نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه خداوند در طول تاریخ و روی زمین انسانهای استثنایی را برگزید گفت: خداوند انسانهایی را که خلاصه بشریت هستند را برگزید.انسانهایی که عالم و خدای متعال را نشان می دهند. اینها استثنایی هستند که اسما خداوند در آنها جلوه کرده است.
وی در خطبه های دوم نماز جمعه افزود: امروز به حضرت علی اکبر تعلق دارد، وقتی جوانان ما رهبری مانند علی اکبر دارند حیف است که همراه او نباشند. پسران و دختران جامعه الگوی خود را علی اکبر قرار دهید مقداری از معنویات او را در زندگی خود وارد کنید تا همیشه به تقوا و دوری از گناه پاکیزه باشید.
خطیب موقت نماز جمعه تهران عنوان کرد: وحدت در دل وقتی به وجود می آید که دلها به یک جا و آن خدا متوجه شود. این ممکن نیست مگر به شهادت یعنی باید انسانهایی باشند که در راه خدا ایثار کنند و الگو شوند. البته شهدا به تنهایی کافی نیست. اینها صف اول هستند و صفوف بعدی لازم است که صفوف بعدی باید به شهادت اعتقاد داشته باشند و بدانند که شهادت امری مهم است.
آیت الله امامی کاشانی گفت: اگر انسانیت باشد عدالت، امنیت، صفا، به همدیگر عواطف داشتن و حقوق یکدیگر را رعایت کردن و این نمی شود جز با شهادت اگر هر ارزشی را دنبال کنیم به حضرت حسین (ع) می رسیم.
وی افزود: دفاع مقدس در کشور ما این همه ارزش ایجاد کرد و کشور را نجات داد، دشمن را مایوس کرد و این به خاطر مکتب شهادت و افتخار به آنها بود. صف پشت سر شهدا هم قبول داشتند و به امثال شهید حججی ها افتخار کردند. پدران و مادران و همسران و فرزندان شهیدان به شهدا بالیدند.
امام جمعه موقت تهران گفت: این مکتب انسانیت را رشد داد، شهدا از هر جمعی بودند چه ارتش و سپاه ، اگر دنبال خون هایی که به زمین ریخته شد را بگیریم به گودال قتلگاه می رسیم. ایثار و شهادت است که برای امنیت تلاش می کند.
آیت الله امامی کاشانی افزود: مردکی که در آمریکا یاوه گفت و نسبت به ایران چنین حرف های زشت را زد در حقیقت این است که وی در برابر صف شهادت و شجاعت ها و از خود گذشتگی ها ایستاده همین صف آنها را عصبانی می کند این اراذل و اوباش که صهیونیست ها در کنار آنها هستند و عربستان هم از آنها حمایت می کنند از شهادت و شجاعت عصبانی هستند. وقتی می بینند ایستادگی وجود دارد عصبانی می شوند عصبانیت آنها نشان می دهد که چقدر اینها پست هستند.
وی افزود: درباره برجام دولت در برابر آمریکا ایستاده و رهبری هم فرمودند ما برجام را آتش می زنیم  ریشه در همین شهادت ها و ایستادگی ها دارد اگر شهادت نبود نمی توانستیم اینگونه محکم حرف بزنیم.
خطیب موقت نماز جمعه تهران خطاب به مسئله رفراندون اقلیم کردستان اشاره و عنوان کرد: کسانی که این مسئله را طرح کردند وصل به اسرائیل هستند اگر برادران و خواهران کرد به گردانندگان این رفراندوم وصل شده اید باید به آیندگان و فرزندان خود پاسخ دهید که کشور عراق را تجزیه کردید  و چه جنگ هایی را رقم زدید. فریب این دروغگو ها را نخورید. با اسرائیل هم دست نشوید و بجنگید با کسانی که این برنامه را می چرخانند.
آیت الله امامی کاشانی با اشاره به اینکه عزت کشور ما به دست عنایت ولی عصر (عج) است گفت: دست ایشان بر سر کشور است.وضعی که الان در کشور است یک فداکاری  و ایثار می خواهد، به معلمان و اساتید و جوانان و دختران و پسران کشور عرض می کنم که شما در ایران اسلامی هستید، خوب درس بخوانید و دنبال گناه نروید، مکتب دین و  اخلاق را تقویت کنید که کشور روی شانه شما ایستاده و شما شخصیت های آینده کشور هستید.
وی در پایان با گرامی داشت یاد آیت الله راستی کاشانی تصریح کرد: آن مرحوم انسان خالصی بود که بعد از تبعید امام اولین کسی که به سراغ امام آمد مرحوم راستی کاشانی بود که آمد و گفت دور امام حلقه بزنیم و درس را آغاز کنیم.
شهادت کاشانی تهران امامی ایستاده افزود آمریکا انسانهایی دنبال اینها خداوند اشاره کسانی عصبانی برجام ایثار افتخار شجاعت برابر فرزندان مسئله راستی مرحوم هستید اسرائیل بزنیم ایستادگی پسران استثنایی برگزید اینکه کردستان مردکی جوانان رهبری انسانیت باشند عنوان دختران امنیت