برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مسئول تیم ویژه پزشکی هلال‌احمر ایران در کربلا با اشاره به افزایش مراجعات زائران به چادر‌های هلال‌احمر در روز عاشورا، گفت: تعداد چادر‌های هلال‌احمر در روز عاشورا به ۵ چادر افزایش یافت.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، صادق ده‌دست گفت: امکانات و تجهیزات درمانی در درمانگاه شفاء هلال‌احمر در کربلا افزایش یافته است. 

وی افزود: با توجه به این که علاوه بر زائران حج و زیارت، زائران آزاد، زائران کشور‌های عراق، پاکستان و ... نیز در کربلا حضور دارند، تعداد مراجعات به چادر‌های درمانی افزایش یافته است. 

مسئول تیم ویژه پزشکی هلال احمر ایران با اشاره به افزایش سه چادر درمانی از ساعت اولیه روز عاشورا در کربلا، تصریح کرد: علاوه بر چادر‌های بین‌الحرمین در باب الشهدا و خیابان جمهوری، چادر‌هایی نیز در خیابان خارج بین‌الحرمین (پشت باب الشهدا)، باب قبله حضرت عباس (ع) و مجتمع تجاری کوثر از ساعت ۳ بامداد صبح روز عاشورا برپا و به زائران خدمت‌رسانی شد.

به گفته مسئول تیم ویژه پزشکی هلال‌احمر ایران، در روز عاشورا بیش ۱۸ هزار نفر خدماتی از قبیل ویزیت، سرم تراپی، پانسمان و... دریافت کردند که از این تعداد ۱۵ هزار نفر از خدمات ویزیت رایگان، ۳ هزار نفر پانسمان و ... بهره‌مند شدند.

ده‌دست خاطرنشان کرد: ارائه خدمات درمانی تا شب عاشورا ادامه داشت و باتوجه به کاهش چشمگیر حضور زائران پس از ظهر عاشورا در کربلا، خدمات رایگان تیم ویژه درمان نیز تا شب شام غریبان ادامه داشت و در آخرین ساعات یکشنبه (۱۱ محرم) به کار خود پایان داد. 

 

زائران کربلا عاشورا درمانی خدمات افزایش ویزیت خیابان الشهدا رایگان ادامه بین‌الحرمین پانسمان تعداد یافته هلال‌احمر علاوه ارائه چادر‌های پزشکی