برگزیده ها
تحرکات برخی از نامزدهای انتخابات مجلس در ساری/ اسامی کاندیدای احتمالی دو رقمی شد

اختصاصی مازندمجلس: در حالی که نزدیک به ۳۰ ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده است اما تحرکات انتخاباتی برخی از نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم در ساری با مراسم عزاداری امام حسین (ع) تقارن یافت.

اختصاصی مازندمجلس: در حالی که نزدیک به ۳۰ ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده است اما تحرکات انتخاباتی برخی از نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم در ساری با مراسم عزاداری امام حسین (ع) تقارن یافت.

 

چشم انتظاری دو عضو سابق شورای شهر ساری برای تعیین استاندار مازندران

 

گویا کاندیداتوری دو عضو سابق شورای شهر ساری با استاندار شدن شهردار ساری از یک سو و ابقای استاندار فعلی مازندران از سوی دیگر گره خورده است.

 

بر همین اساس یکی از روسای سازمان‌های شهرداری ساری در صف انتظار برای دریافت مجوز رسانه از معاونت مطبوعاتی ارشاد قرار گرفته است تا در موعد مقرر بتواند برای عضو سابق شورا و نامزد مجلس یازدهم نقش آفرینی کند. تامین برخی از هزینه‌های یک هیئت مذهبی، و برگزاری نشست‌های پیوسته با جمعی از نامزدهای معترض به نتیجه انتخابات شورای پنجم ساری بخشی از تحرکات انتخاباتی یکی از اعضای سابق شورای شهر ساری می‌باشد.

 

همچنین دیگر عضو سابق شورای شهر ساری امیدوار است با ابقا ربیع فلاح و تغییرات در معاونین وی، پای او به استانداری مازندران باز شود و زمینه حضو فعال خود در سطح جامعه را ایجاد نماید.

 

از موضع‌گیری علیه برجام تا تیم سازی در تهران

 

نامزد دوره قبل انتخابات مجلس از حوزه ساری که به عنوان نامزدی اصولگرا اما مستقل وارد انتخابات شده بود و پیشتر مدیرکل یکی از ادارات استان نیز بوده است با دریافت حکمی بلافاصله پس از شکست در انتخابات مجلس دهم به تهران عزیمت کرد اگرچه گزینه مورد حمایت وی در انتخابات شورای پنجم ساری نیز شکست خورد و نتوانتست در انتخابات شورای شهر به اهداف تیمی خود دست یابد اما با کادر سازی در تهران و گزینش برخی نیروهای ساروی قصد دارد شانس خود را برای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود بیازماید، او اخیرا مواضعی علیه برجام نیز داشته است.

 

احتمال کاندیداتوری سه عضو فعلی شورای شهر ساری

 

شاید یکی از مزایای نانوشته شورای شهر ساری تربیت نمایندگی و کاندیداسازی متعدد در انتخابات مجلس باشد، چه‌اینکه در ادوار مختلف انتخابات مجلس شاهد حضور برخی از اعضای شورای شهر در انتخابات بوده‌ایم.

 

بر همین اساس به نظر می‌رسد در انتخابات مجلس یازدهم نیز این سنت ادامه یافته و حداقل سه عضو فعلی شورای شهر ساری در انتخابات آینده کاندیدا خواهند شد.

 

گوشه چشم نماینده سابق به ساری

 

نماینده سابق ساری که اینک در وزارت کشور دولت تدبیر و امید مسئولیت دارد اگرچه برای جایگاه معاونت پارلمانی چند وزارتخانه، استانداری سه استان و یک مسئولت ملی خارج از مجموعه دولت پیشنهاداتی دارد، به نظر می‌رسد در تقویم سیاسی خود کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم از ساری را نیز قرار داده است.

 

کاندیداتوری هر دو نماینده فعلی ساری، یک مدیرکل فعلی استان، دو زن، سه تن از مدیران اجرایی دولت احمدی نژاد در استان و شهرستان ساری و دو روحانی را نیز باید بر لیست بلند نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم افزود.

 

شایان ذکر است در انتخابات مجلس دهم از ساری ۲۵ نفر نامزدهای نهایی این انتخابات را تشکیل می‌دادند.

تحرکات برخی از نامزدهای انتخابات مجلس در ساری/ اسامی کاندیدای احتمالی دو رقمی شد