برگزیده ها

مازندمجلس: استاندار سابق تهران گفت: تمامی کنسرت‌هایی که از وزارت فرهنگ و ارشاد مجوز داشتند بدون هیچ گونه مشکلی اجرا شدند اعلام کردیم که به هیچ‌وجه داخل هیچ دانشگاهی نخواهیم شد و در زمان انتخابات تمام مناظره‌ها و نشست‌های انتخاباتی بدون هیچ گونه حاشیه‌ای برگزار شد.

مازندمجلس: در مراسم تودیع و معارفه استانداران تهران سیدحسین هاشمی استاندار سابق تهران در دولت یازدهم با تقدیر از دولت و شخص رئیس‌جمهور و وزیر کشور که در این مدت به او اعتماد کردند، گفت:‌ رحمانی‌فضلی به معنای واقعی کلمه به بنده اعتماد کردند و این امر کار را برای من بسیار آسان کرد. در شهریور سال ۹۲ که شروع به کار کردم، سیاست اصلی من تعامل، همکاری و اعتماد بود و تاکید کردم که هرگز نباید هیچ گونه برخورد فیزیکی صورت بگیرد. پلیس باید کنار مردم باشد و مردم تهران در کنار آنها احساس آرامش کنند.
به گزارش نامه نیو، استاندار سابق با تاکید بر اینکه در تمام این سال‌ها خط قرمز او تخلف مالی و اخلاقی بوده است، ادامه داد: در این دوران روابط را به گونه‌ای تنظیم کردیم که به همه احترام گذاشته شده و تمام سیاست‌های دولت به معنای واقعی کلمه اجرا شود. تمام برنامه‌های تشکل‌های رسمی و احزاب سیاسی بدون نیاز مجوز از سوی استانداری برگزار شد. فقط از آنها درخواست کردیم که برای ایجاد امنیت با فرمانداری هماهنگ باشند. حتی وقتی دوستان اصلاح‌طلب اصرار می‌کردند که به ما مجوز دهید پاسخ می‌دادیم شما پروانه دارید و نیازی به صدور مجوز نیست.
وی ادامه داد: تمامی کنسرت‌هایی که از وزارت فرهنگ و ارشاد مجوز داشتند بدون هیچ گونه مشکلی اجرا شدند اعلام کردیم که به هیچ‌وجه داخل هیچ دانشگاهی نخواهیم شد و در زمان انتخابات تمام مناظره‌ها و نشست‌های انتخاباتی بدون هیچ گونه حاشیه‌ای برگزار شد.
هاشمی تاکید کرد: در آستانه انتخابات هدف ما برگزاری انتخاباتی قانونی، بیطرفی کامل و در راستای صیانت از آرای مردم بود و هیئت  اجرایی انتخابات تهران را با حضور هر سه جناح اصولگرا، معتدل و اصلاح طلب برگزار کردیم حتی وقتی بعضی از دوستان می‌خواستند شکایت کنند، گفتیم نتیجه نخواهد داشت تعامل میان هیئت اجرایی و هیئت نظارت بی‌نظیر بود و در انتخابات مجلس ۳۰ نفر از لیست امید با رای قاطع مردم انتخاب شدند و این سیاست‌ها در انتخابات ریاست جمهوری نیز ادامه یافت.حضور مردم تهران در انتخابات عجیب و حداکثری بود ۴.۵ میلیون نفر به آقای روحانی و ۱.۹ میلیون نفر به آقای رئیسی رای دادند.
انتخابات تهران تاکید کردیم هاشمی ادامه برگزار اعتماد انتخاباتی میلیون اجرایی دوستان معنای نباید تمامی برخورد فیزیکی واقعی استاندار تعامل