برگزیده ها

مازندمجلس: تعداد کشته شدگان درحمله امروز به لاس وگاس به بیست نفر افزایش یافته است.

مازندمجلس:
به گزارش نامه نیوز به نقل از صفحه خبرگزاری آسوشیتدپرس در توئیتر پلیس و مقامات امنیتی آمریکایی حاضر در محل، اعلام کردند در تیراندازی در منطقه ای در لاس وگاس، دست کم 20 نفر کشته و بیش از 100 تن دیگر زخمی شده اند. پليس لاس وگاس از کشته شدن فرد مسلح در طبقه 32 ساختمان يک هتل خبر داد
آسوشیتدپرس همچنین به نقل از کلانتر لاس وگاس گفت افسران پلیس آمریکا، فرد مسلح را در طبقه 32 هتلی که روبرو محل برگزاری کنسرت قرار داشت کشته اند. 
به گزارش شبکه تلویزیونی ای پی تی ان، سخنگوی پلیس لاس وگاس در کنفرانسی خبری بعد از تیراندازی در کنسرت موسیقی در این شهر اعلام کرد عامل تیراندازی در این شهر یک شهروند آمریکایی بوده و یک زن آسیایی تبار به نام «مری لو دنلی» همراه وی بوده است .وی افزود در حال حاضر نیروهای پلیس اطلاعی از محل حضور وی ندارند و دو خودرو برای انجام این تیراندازی مورد استفاده قرار گرفته شده اند. سخنگوی پلیس از مردم و شاهدان حادثه درخواست کرد در صورتی که ویدئو یا تصویری از این حادثه در اختیار دارند در اختیار نیروهای پلیس قرار دهند زیرا در پیشبرد تحقیقات در این خصوص بسیار مفید خواهد بود. سخنگوی پلیس لاس وگاس گفت هنوز نمی توانیم آمار دقیقی درباره کشته ها و زخمی های این حادثه ارائه کنیم اما آمارهای اولیه نشان می دهند که بیش از صد نفر در این حادثه زخمی شده اند. همچنین بیش از بیست نفر هم کشته شده اند. وی گفت اطلاعاتی که در شبکه های اجتماعی درباره این حادثه منتشر می شود ،صحت ندارند. دو مامور پلیس هم در این حادثه زخمی شده اند.
حادثه تیراندازی سخنگوی نیروهای ندارند اختیار درباره کنسرت گزارش آمریکایی اعلام همچنین آسوشیتدپرس