برگزیده ها

مازندمجلس: به گفته پلیس آمریکا در تیراندازی لاس‌وگاس بیش از ۵۰ تن کشته شده‌اند. برخی طرفداران داعش نیز در توییتر با گذاشتن پیام‌هایی از این اقدام استقبال کرده‌اند. شبکه خبری ان بی سی هویت مهاجم را مردی ۶۴ ساله به نام استفن پداک اعلام کرد.

مازندمجلس:
اسکای نیوز گزارش داد: پلیس اواخر یکشنبه شب به وقت محلی لاس وگاس برای مقابله با یک حادثه تیراندازی در نزدیکی هتل "مندلی بی" به این منطقه اعزام شد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نیز در واکنش به این حمله در توییتی تاسف و تسلیت خود را اعلام داشت و نوشت: با قربانیان تیراندازی وحشتناک لاس‌وگاس ابراز همدردی کرده و به آنها تسلیت می‌گویم. خدا رحمتشان کند.

بر اساس گزارش‌ شاهدان، مرد مسلح از طبقات بالای هتل به سوی جمعیتی که پایین بودند، شلیک می‌کرد. در هنگام تیراندازی یک فستیوال موزیک در آن منطقه در حال برگزاری بود.
در این تیر اندازی بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها دستکم ۵۰ تن کشته و نزدیک به ۲۰۰ تن دیگر زخمی شده‌اند. کلیپ‌های ویدیویی از محل حادثه نیز نشان می‌دادند که صدها نفر در حال فرار از محل هستند.
بر اساس آخرین گزارش‌ها مهاجم از پای درآمده و پلیس اعلام کرده خانم ماریلو دنلی، شریک زندگی و  یا هم‌ خانه پداک 64 ساله را برای بازجویی دستگیر کرده است.
تیراندازی اعلام گزارش‌ها تسلیت حادثه لاس‌وگاس گزارش منطقه