برگزیده ها
روایت عارف از حال و هوای بازار تهران در روز عاشورا / مردم نجیبانه مشکلات را تحمل می‌کنند

مازندمجلس: رییس فراکسیون امید مجلس در یاداشتی به تشریح حال و هوای بازار تهران در روز عاشورا پرداخت.

مازندمجلس: رییس فراکسیون امید مجلس در یاداشتی به تشریح حال و هوای بازار تهران در روز عاشورا پرداخت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی که با حضور در بازار تهران در روز عاشورا، در کنار مردم تهران به سوگواری پرداخت، در یاداشتی به تشریح کوچه و بازارهای تهران در این روز پرداخت.

عارف نوشت: دریافت بهتر حس و حال عاشورا در کوچه‌پس‌کوچه‌های بازار تهران با آن‌همه تاریخ و شاهد رخدادهای مختلف و عدیده اجتماعی و سیاسی، ملاقات و گفت‌وگو با افراد از عقاید مختلف درعین احترام به اصول گفت‌وگوی صحیح، مواجه شدن با مسائل واقعی معیشتی مردم به‌طور مستقیم و خارج از گزارش‌های رسمی و معمول، برکت‌های حضور در میان مردم  برای گرامیداشت روز عاشورا و عظمت قیام امام حسین (ع) که اساساً برای اصلاح امور مردم بود، است.

رییس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: امسال هم خداوند توفیق نصیبم کرد که در بزرگداشت این روز باشکوه در یکی از هیات‌های مذهبی در بازار تهران که به‌صورت کاملاً مردمی اداره  می‌شود، شرکت کنم. یکی از محاسن حضور در این هیات‌ها شنیدن درددل‌های مردمی است که صادقانه با تو سخن می‌گویند. مردم با مشکلات زیادی که عمدتاً اقتصادی است، دست و پنجه نرم می‌کنند و نجیبانه این مشکلات را تحمل می‌کنند.

رییس فراکسیون امید مجلس در پایان یادآور شد: دولت و مجلس وظیفه سنگینی در برابر این مردم صبور دارند. امیدوارم به برکت خون حسین مظلوم (ع) مشکلات هموطنان عزیزم با تدبیر مسئولان حل شود.

تهران بازار عاشورا مشکلات پرداخت فراکسیون مردمی مختلف نجیبانه تشریح یاداشتی