برگزیده ها

مازندمجلس: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه تیراندازی در لاس وگاس را اقدام شرورانه محض نامید و گفت که ملت امروز در غم، شوک و اندوه با هم متحد هستند.

مازندمجلس: به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس از واشنگتن، وی در واکنش به تیراندازی شامگاه یکشنبه در محل برگزاری کنسرتی در لاس وگاس، دستور داد پرچم های کاخ سفید، همه مراکز دولتی، قرارگاه های نظامی و کشتی های نیروی دریایی در آمریکا و قلمروهای آمریکایی، به احترام قربانیان این حمله به حال نیمه افراشته درآیند. نیمه افراشته شدن پرچم ها در سفارتخانه ها، تاسیسات نظامی و دیگر مراکز فرامرزی نیز به اجرا در می آید.
در حالی که گروه تروریستی داعش مسوولیت حمله لاس وگاس را برعهده گرفته، ترامپ بدون اشاره به ادعای داعش، گفت: در لحظات فاجعه و وحشت، آمریکا به شکل یک ملت واحد متحد می شود، ضمن اینکه وحدت ما با اقدام شرارت آمیز قابل برهم خوردن نیست و تعهدات ما با خشونت شکسته نمی شود.
رئیس جمهوری آمریکا یادآور شد که به همراه همسرش برای کشته و زخمی شدگان تیراندازی لاس وگاس دعا می کند. وی در عین حال گفت که روز چهارشنبه برای بررسی اوضاع به لاس وگاس سفر می کند.
ترامپ ضمن درخواست از مردم آمریکا برای حفظ اتحاد افزود: اگرچه احساس خشم فراوان از کشتار غیرمعقولانه شهروندان ما وجود دارد، این عشق ماست که ما را امروز و برای همیشه به هم پیوند می دهد.
در جریان تیراندازی شب گذشته در لاس وگاس، 58 نفر کشته و بیش از 500 تن زخمی شدند.
آمریکا تیراندازی ترامپ افراشته نظامی گزارش اقدام شدگان مراکز