برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس کار‌گروه هسته‌ای مجلس از تدوین مقدمات گزارش شش ماهه سوم از نحوه اجرای برجام در کمیته متبوعش خبر داد.

مازندمجلس: مجتبی ذوالنور رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به بررسی و تدوین گزارش شش ماهه سوم از نحوه اجرای برجام، اظهار داشت: مقدمات گزارش شش ماهه سوم در کمیته هسته‌ای مجلس آماده و این گزارش در حال تدوین است.
به گزارش نامه نیوز وی افزود: پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه در 2 هفته آینده، گزارش مقدماتی تدوین شده در صحن کمیسیون قرائت می‌شود.
رئیس کمیته هسته‌ای مجلس با تاکید بر اینکه برای تدوین این گزارش اعضای کمیسیون بازدیدی از مرکز پزشکی هسته‌ای کرج داشته‌اند، گفت: احتمالاً کار‌گروه هسته‌ای برای تکمیل گزارش نهایی بازدید‌هایی از مراکز هسته‌ای کشورمان داشته باشند.
حجت‌الاسلام ذوالنور با بیان اینکه برای تهیه این گزارش جلساتی را با مسئولان ذیربط داشته‌ایم، تصریح کرد: پس از اینکه گزارش در کمیسیون به مراحل نهایی رسید، چک نهایی را با مسئولان وزارت خارجه در رابطه با گزارش انجام خواهیم داد تا اگر آنها نسبت به محتوای گزارش نظری دارند، ارائه کنند.
رئیس کمیته هسته‌ای مجلس گفت: پس از تصویب گزارش شش ماهه سوم برجام در کمیسیون امنیت‌ملی، گزارش جهت قرائت در صحن علنی پارلمان تقدیم هیئت رئیسه می‌شود.
گزارش هسته‌ای تدوین کمیسیون کمیته نهایی برجام اینکه مسئولان مقدماتی اجرای ذوالنور قرائت