برگزیده ها

مازندمجلس: نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در تذکری به شایعه پراکنی «آمدنیوز» در مورد علی لاریجانی و فرزندانش پرداخت و خواهان برخورد وزیر ارتباطات با این کانال تلگرامی شد.

مازندمجلس: نادر قاضي پور نماينده اروميه در تذكري خطاب به علي مطهري كه رياست مجلس را برعهده داشت،‌ گفت: مدتي است سايت معلوم الحالي با مديريتي عده‌اي همچون «خوره» به جان نيروهاي انقلاب افتاده است و به دنبال تخريب اعتماد عمومي است. اين سايت با تمسك به اطلاعات جعلي و دروغ به ترور شخصيت ها و مقامات كشوري و لشكري مي‎پردازد.
به گزارش نامه نیوز او افزود: اين شبکه يك روز از دكتر عارف يقه گيري مي كند و امروز به ناحق نام دكتر لاريجاني را برسر زبان ها انداخته است؛ با اين گفته كه ايشان تابعيت كشور كانادا دارند و فرزندانشان در كانادا هستند! اين در حالي است كه ما مي دانيم ايشان دو فرزند پسر دارد كه يك نفر در حوزه علميه قم و دومي دانشجوي دكترا در تهران است كه در ايام محرم با ما عزاداري مي‌كرد و تا كنون هم به خارج نرفته است.
قاضي‌پور با تأكيد بر لزوم پيگيري اين موضوع از سوي وزير ارتباطات، تصريح كرد: وزير محترم ارتباطات بايد جوابگو باشد. ايشان مي تواند با اين گروه برخورد كند. چرا برخورد نمي‌كند؟ مجلس از اركان نظام است، اگر رئيس مجلس را نشانه گرفته اند يعني تمام نمايندگان را نشانه مي گيرند. من از شما به عنوان رئيس جلسه مي‎خواهم به وزير ارتباطات ابلاغ كنيد كه جلوي اين ضد انقلاب ها و شايعه پراكن ها را بگيرد. چرا آنچه به ميل خودشان است، انجام مي دهند؟ چرا از حيثيت رئيس مجلس و فراكسيون ها حمايت نمي كنيد؟
علي مطهري در پاسخ به اين تذكر گفت: آقاي قاضي پور! اين صحبت شما هم خودش نوعي انتشار اين مطلب بود! سايتي در گوشه اي اين مطلب را زده است، طرح مجددش صحيح نبود. البته احساس مسئوليت شما قابل تقدير است.
او افزود: مي دانيد كه اين خبرها در سايت هاي خبري و كانال هاي تلگرامي زياد است، اگر اين مطلب در سايت خبري رسمي باشد، هيئت نظارت بر مطبوعات مي تواند وارد عمل شود، اگر نه كه كميته تشخيص مصاديق مجرمانه مي تواند پيگيري كند و يا اگر شاكي خصوصي داشته باشد به طريق اولي پيگيري مي شود.
مطهري با بيان اين جمله كه «متاسفانه در مورد مقامات كشور از اين حرف ها زياد مي زنند و خوشبختانه مردم ما هم نمي پذيرند»، تاكيد كرد: همانطور كه گفتيد پسران ايشان اهل درس و تدريس بوده و پايشان به خارج نرسيده است.
ايشان مطهري پيگيري تواند ارتباطات نشانه برخورد كانادا انقلاب مقامات افزود