برگزیده ها

مازندمجلس: هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری برای چگونگی تحقق مطالبه مقام معظم رهبری برای تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز تشکیل جلسه می‌دهد.

مازندمجلس: هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری برای چگونگی تحقق مطالبه مقام معظم رهبری برای تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز تشکیل جلسه می‌دهد.
به گزارش نامه نیوز به گفته آیت‌الله سید احمد خاتمی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری، این جلسه فوق‌العاده فردا (چهارشنبه) با حضور رئیس و دیگر اعضای هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری برگزار و درباره چگونگی تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز تصمیم‌گیری خواهد شد.
آیت‌الله خاتمی به تسنیم گفت: قرار است در این جلسه اعضای هیئت‌رئیسه خبرگان طرح‌های خود را برای چگونگی تشکیل و فعالیت‌های هیئت‌های اندیشه‌ورز ارائه کنند تا موردبحث و بررسی قرار گرفته شود؛ ان شاءالله تصمیم نهایی را سخنگوی هیئت‌رئیسه که بنده هستم به اطلاع مردم و رسانه‌ها خواهم رساند.
به گزارش تسنیم، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر اعضای خبرگران رهبری، تاکید فرموده بودند: مجلس خبرگان باید با تشکیل یک هیئت اندیشه‌ورز، میزان پیشرفت‌ها یا پسرفت‌ها را در مسیر حرکت به سمت اهداف انقلاب، ارزیابی، و بر اساس آن از دستگاه‌های مسئول مطالبه کند. «پالایش کشور و فرهنگ آن از آمیختگی با فرهنگ منحط غرب»، «اقتدار اقتصادی و قدرت خرید مردم»، «عدالت، مبارزه با فقر، تقسیم صحیح ثروت»، «حراست از روحیه‌ی انقلابی» و «تدین مردم» از نمونه‌هایی است که مجلس خبرگان وظیفه‌ی مطالبه‌گری آن را دارد.
خبرگان هیئت‌رئیسه رهبری تشکیل اندیشه‌ورز اعضای هیئت‌های چگونگی انقلاب بررسی تسنیم فرهنگ سخنگوی آیت‌الله گزارش مطالبه خاتمی