برگزیده ها
ذوالنور: اصولگرایان یک راس مشخص و اتاق فکر ندارند

مازندمجلس: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا علی لاریجانی می‌تواند لیدر جریان اصولگرایی باشد، گفت: درحال حاضر فردی که همه جریان‌های اصولگرا بتوانند زیر چتر وی جمع شوند، وجود ندارد.

مازندمجلس:مجتبی ذالنوری درمورد برنامه اصولگرایان برای ماندن در فضای سیاسی کشور، گفت: جریان اصولگرایی راس مشخص و اتاق فکر معین ندارند، که مثل حزب سیاسی عمل کنند؛ لذا در شرایط خاص برخی احساس تکلیف می کنند و به صورت آتش به اختیار تصمیمات نادرست می گیرند. اگر اصولگرایان با برنامه ریزی قبلی عمل کنند، موفقیت هایشان بیشتر خواهد بود.

ذالنوری در مورد اینکه چرا اصولگرایان نمی خواهند ضعف تشکیلاتی شان را رفع کنند، گفت: این ضعف تا زمانی که اصولگرایان راس نداشته باشند برطرف نمی شود. امیدواریم اصولگرایان با تحمل بیشتر نسبت به همدیگر و با فراگیری نگاه نسبت به یکدیگر بتوانند گروههای مختلف را زیر یک چتر جمع کنند.

وی در مورد جایگاه جامعتین ميان اصولگرایان یادآور شد: زمانی که در راس جامعتین شخصیتی مانند مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی بود وحدت بیشتری بین جریان‌های اصولگرایی مشاهده می شد. امیدواریم شخصیت هایی مثل ایشان بتوانند آن نقش را ایفا کنند؛ البته الان هم کمبود شخصیت نداریم، آیات محمد یزدی، موحدی کرمانی و مصباح یزدی سه شخصیت برجسته جبهه اصولگرایی هستند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: یا باید این سه بزرگوار به صورت شورایی ورود پیدا کنند و هرچه تصمیم گرفتند اجرایی شود و یا اینکه بزرگواری همانند آیت‎الله مهدوی کنی حمایت شود و فقط یک نفر تصمیم بگیرد تا اصولگرایان بتوانند به وحدت برسند. متاسفانه در حال حاضر ما نه شورای محکمي که نسبت به همه چیز تعیین تکلیف کند و امرشان اجرا شود، داریم و نه حمایت از فرد خاصی را برای عهده دار شدن این نقش؛ اصولگرایان در هر دو زمینه مشکل دارند.

وی در مورد اینکه آیا افراط گری‎های برخی در جریان اصولگرا را عاملی برای عملیاتی شدن دو موضوع فوق نمی دانید، گفت: هم افراطی گری برخی و هم تفریط عده ای دیگر در این موضوع نقش دارد.

27212

اصولگرایان شخصیت اینکه بتوانند اصولگرایی جامعتین مهدوی موضوع حمایت تصمیم زمانی بیشتر ذالنوری ندارند برنامه سیاسی کنند؛ جریان تکلیف