برگزیده ها
آموزه‌های دفاع مقدس برای ملت ایران عزت و اقتدار به همراه داشته است

مازندمجلس: جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: آموزه‌ها و معارف دفاع مقدس همواره به عنوان سرمایه‌ای بی‌بدیل برای ملت ایران اعتبار، عزت، اقتدار و منزلت را به همراه داشته است.

مازندمجلس: جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: آموزه‌ها و معارف دفاع مقدس همواره به عنوان سرمایه‌ای بی‌بدیل برای ملت ایران اعتبار، عزت، اقتدار و منزلت را به همراه داشته است.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه در آیین معارفه رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه که با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان و معاونان این مرکز برگزار شد، از دفاع مقدس به عنوان تاریخی جامع از حیات ملت ایران یاد کرد و گفت: در دوران شکوهمند هشت ساله دفاع مقدس اعتقاد، دانش، علم، فن و هنر با یکدیگر تلفیق شد و پیروزی‌های ارزشمندی را به ثمر رساند.

وی با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ و معارف غنی دفاع مقدس به نسل جوان امروز و نسل‌های بعدی، اظهار داشت: هنر اصلی این است که معارف این مقطع سراسر شکوه و عظمت بر پیکره جامع منتقل شده و در تاریخ به عنوان داستان باقی نماند. 

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به رسالت خطیری که مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه در ثبت، نشر و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس بر دوش دارد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار اردستانی، رئیس فقید این مرکز، تصریح کرد: این مرکز نه تنها یک مرکز عادی پژوهشی نیست بلکه سرمایه‌ای بی‌‌بدیل و ارزشمند از معارف مختلف دفاع مقدس است. 

سلامی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دفاع مقدس همچون گنجی است که سالیان سال جای اکتشاف داشته و هرچه کار شود ابعاد جدیدی از آن کشف می شود.

وی در پایان تاکید کرد: آموزه‌ها و معارف دوران دفاع مقدس همواره به عنوان سرمایه بی‌بدیل معنوی و تاریخ‌ساز برای ملت ایران اعتبار، منزلت، اقتدار و عزت را به همراه داشته است.

در پایان این مراسم با حکم فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار علی محمد نایینی به عنوان رئیس اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه منصوب شد. 

عنوان معارف فرمانده تحقیقات سلامی سردار اقتدار اسناد همراه جانشین دوران پایان پاسدار انتقال سرمایه‌ای همواره آموزه‌ها بی‌بدیل اعتبار منزلت سرتیپ