برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چابهار دو باند سارقان منزل و مالخران متلاشی و هفت میلیارد ریال اموال مسروقه نیز از آنان کشف شد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار محمد قنبری گفت: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان چابهار، تحقیقات پلیسی برای بررسی موضوع و دستگیری سارقان آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در نقاط جرم خیز، اعضای باند پنج نفره سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سارقان در تحقیقات اولیه پلیسی به ۲۵ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی و فروش اموال مسروقه به یک باند سه نفره مالخر اعتراف کردند.

سردار قنبری همچنین با اشاره به شناسایی و دستگیری باند سه نفره مالخران افزود: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان هفت میلیارد ریال اموال مسروقه شامل وسابل منزل، کشف و به مال باختگان تحویل داده شد که این امر رضایت شهروندان را در پی داشت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان بابیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند، خاطر نشان کرد: شهروندان محترم منازل خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند تا مورد دستبرد افراد سودجو قرار نگیرد. 

 

سارقان مسروقه اموال مخفیگاه شناسایی انتظامی تحویل شهروندان افزود متهمان تحقیقات چابهار میلیارد قنبری اماکن پلیسی خصوصی دستگیری