برگزیده ها
جذب سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های نو و پاک از اولویت‌های کشور در برنامه ششم

مازندمجلس: رئیس مجلس شورای اسلامی جذب سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های نو و پاک را از اولویت‌های جمهوری اسلامی در برنامه ششم توسعه دانست.

مازندمجلس: رئیس مجلس شورای اسلامی جذب سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های نو و پاک را از اولویت‌های جمهوری اسلامی در برنامه ششم توسعه دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، علی لاریجانی در نشست خبری مشترک با دنیس او دونوان رئیس مجلس سنای ایرلند که صبح امروز 11 مهرماه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با بیان مذاکرات خوبی که در زمینه‌های مختلف با هیأت پارلمانی ایرلند صورت گرفت، عنوان کرد: در خصوص همکاری های پارلمانی خوشبختانه گروه‌های دوستی پارلمانی فعالی داریم که توسعه همکاری‌ها را در این زمینه پیگیری کرده و باعث می‌شوند سطح روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف افزایش یابد.
وی با بیان اینکه مطابق قانون برنامه ششم توسعه کشور اولویت‌های خود را در جلسه مشترک برای هیأت ایرلندی توضیح دادیم، تصریح کرد: در این رابطه به جذب سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های نو، پاک و تأمین تجهیزات حوزه‌های پزشکی و انرژی به معنای نفت و گاز تأکید شد.
لاریجانی در ادامه با اشاره به این مطلب که امیدواریم تجار ایرانی از ظرفیت‌های ایجاد شده بهره ببرند، تأکید کرد: این امیدواری را نیز داریم که دوستان ایرلندی نیز در تسهیل روابط بانکی تلاش کنند.
رئیس قوه مقننه ادامه داد: در حوزه‌های همکاری‌های بین‌المللی نیز هم نظر بودیم به ویژه بر این مسأله تأکید شد که باید بر توافق بین‌المللی هسته‌ای همگی پایبند باشند.

 

مجلس توسعه تأکید پارلمانی حوزه‌های اسلامی اولویت‌های انرژی‌های سرمایه‌گذاری برنامه ایرلندی ادامه بین‌المللی روابط ایرلند لاریجانی شورای مشترک عنوان مختلف داریم