برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- پسری معتاد در اقدامی جنون آمیز اقدام به قتل پدرش کرده و از محل حاثه متواری شده بود ۲ ماه پس از حادثه در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، ۱۲ مرداد ماه فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و گفت: داخل خانه اش مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و نیاز به کمک دارد.

بلافاصله با دریافت نشانی فرد تماس گیرنده در منطقه لویزان – خیابان شهید فرشادی، موضوع به کلانتری ۱۰۲ پاسداران اعلام و همزمان، مأموران کلانتری ۱۰۲ به همراه تیم اورژانس در محل حاضر شدند.

با ورود مأموران به داخل یک خانه مسکونی، پیرمردی ضمن معرفی خود به نام "ذبیح الله" (متولد ۱۳۲۰) در اظهاراتی کوتاه به مأمورین اعلام کرد که از سیو پسرش به نام مجید (متولد ۱۳۶۳) مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است.

با وجود انتقال "ذبیح الله. ر" به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، ۱۳ مرداد به کلانتری ۱۰۲ پاسداران اعلام شد که این شخص به علت خونریزی و جراحت‌های شدید ناشی از اصابت جسم تیز به قسمت‌های مختلف بدن (کمر، کتف و گردن) فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام تحقیق از خانواده مقتول اطلاع پیدا کردند که "مجید" اعتیاد شدیدی به مصرف مواد مخدر دارد و یک بار نیز پدرش او را به قصد ترک مصرف موادمخدر به کمپ ترک اعتیاد منتقل کرده پس از آن و به واسطه ادامه اعتیاد مجید به مصرف موادمخدر، اختلاف شدیدی مابین این پدر و پسر ایجا شده بود.

با توجه به بلامکان بودن "مجید"، کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی محل تردد مجید در محدوده خیابان جشنواره در شرق تهران شده، این محل را تحت مراقبت‌های نامحسوس پلیسی قرار داده و سرانجام در ساعت ۲۳ دوشنبه ۱۰ مهرماه مجید در همان اظهارات اولیه صراحتا به ارتکاب جنایت و ضرب و جرح شدید پدرش با سلاح سرد اعتراف کرد و در خصوص روز حادثه به کارآگاهان گفت: روز حادثه ناگهان پدرم شروع کرد به مسخره کردن من. من نیز چاقو کشیده و چند ضربه چاقو به او زده و به سرعت از خانه خارج شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تهران اعلام آگاهی اعتیاد کارآگاهان اداره ضربات کلانتری اصابت پلیسی حادثه اعتراف جنایت موادمخدر ارتکاب شدیدی تحقیقات پرونده خیابان گرفته مرداد شناسایی موضوع پاسداران بازپرس متولد مأموران اختیار