برگزیده ها
داتیس خودرو تنها ارائه دهنده خدمات استاندارد ولوو در ایران است

مازندمجلس: مدیرعامل شرکت داتیس خودرو اعلام کرد این شرکت به‌عنوان نماینده انحصاری ولوو هیکو اسپرتیو آلمان، تنها ارائه دهنده خدمات استاندارد ولوو در ایران است.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر، پس از ورود سواری‌های مدرن ولوو به خیابان‌های ایران و عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب در طول سال های گذشته، داتیس خودرو به عنوان نماینده انحصاری ولوو هیکو اسپرتیو آلمان، ارائه صفر تا صد خدمات تعمیرگاهی ولوو در ایران را برعهده گرفته است.

میلاد علینقی که پیش از این با راه‌اندازی اولین تعمیرگاه تخصصی خودروهای هیبریدی در ایران، نام داتیس خودرو را به‌عنوان حامی حمل و نقل سبز در ایران و مجموعه‌ای دوستدار محیط زیست بر زبان‌ها انداخته بود، از ارائه تمامی خدمات تعمیرگاهی مورد نیاز سواری‌های ولوو در کشور توسط تعمیرگاه تخصصی داتیس خودرو خبر داد.

وی در این خصوص گفت: پس از وقفه ایجاد شده در واردات سواری‌های ولوو به ایران از یک سو و کاهش سطح رضایتمندی دارندگان ولوو از خدمات پس از فروش این خودرو در ایران، داتیس خودرو به‌عنوان نماینده انحصاری واردات و خدمات پس از فروش ولوو هیکو اسپورتیور اقدام به تجهیز، آموزش و ارائه خدمات تعمیرگاهی استاندارد به این خودروها کرد.

مدیر عامل شرکت داتیس خودرو با اشاره به واردات قطعات اصلی ولوو به ایران و تجهیز تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو به انواع ابزار مخصوص‌ تعمیر ولوو گفت: درحال حاضر داتیس خودرو تنها تعمیرگاه تخصصی در کشور است که ارائه خدمات استاندارد ولوو به ایران را برعهده دارد و دارندگان این برند خودرویی می توانند با کمترین اجرت از خدمات تعمیرگاهی و پس از فروش ولوو در داتیس خودرو استفاده کنند.

خدمات خودرو داتیس ارائه تعمیرگاهی تعمیرگاه تخصصی سواری‌های استاندارد واردات دارندگان تجهیز انحصاری نماینده برعهده به‌عنوان