برگزیده ها
اقدامات نیروی دریایی ارتش شبیه معجزه است

مازندمجلس: فرمانده کل ارتش گفت: از چندین سال پیش همواره گفته‌ام که نیروی دریایی با اقدامات موثری که انجام داده حجّت را برای حرکت همه ما تمام کرده است.

مازندمجلس: فرمانده کل ارتش گفت: از چندین سال پیش همواره گفته‌ام که نیروی دریایی با اقدامات موثری که انجام داده حجّت را برای حرکت همه ما تمام کرده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه سوم نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه دریانوردی در آبهای آزاد، ایجاد زیرساخت ها در سواحل مکران و تشکیل منطقه دوم دریایی جاسک از جمله ماموریت هایی بود که درهمان  ابتدای مسئولیت فرماندهی امیر سیاری بر نیروی دریایی  به ایشان واگذار شد، اظهار داشت: همه می‌دانند که تاسیس کار فوق العاده سنگین و مشکلی است آن هم در جایی که زندگی عادی در آنجا کار سختی است حال برسد به اینکه شما بنای جدیدی را می خواهید بگذارید آن هم با دست خالی.

وی افزود: اگر آمار مدال هایی که طی سالهای اخیر حضرت آقا به نیروی دریایی ارتش داده اند را برشمریم  پی خواهید برد که اقدامات انجام شده در این نیرو چیزی شبیه معجزه بوده به عبارتی این نیرو ثابت کرده که هر کاری شدنی است.

موسوی با اشاره به اینکه توفیقات نیروی دریایی مرهون فرماندهی جهادی امیر سیاری و مجاهدت کارکنان تحت امر ایشان است خاطر نشان کرد: یک فرمانده هر چقدر هم جهادی باشد اگر یاران و همرزمان پا به رکاب و وفاداری نداشته باشد عرصه بر او سخت خواهد شد بنابراین دستاوردهای نیروی دریایی همان قدر که به فرمانده نیرو مربوط است به یکایک شما عزیزان هم ارتباط دارد.

وی در ادامه  انضباط، توانایی (دانشی و مهارتی) و آمادگی (فردی و یگانی) را از جمله شاخصه ها و ابعاد یک ارتش معنویت محور برشمرد و خطاب به کارکنان وفرماندهان منطقه سوم دریایی گفت: فرماندهی معظم کل قوا در حکم انتصاب بنده ۳ محور اصلی ارتقاء توان و آمادگی رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی و رفع نیازهای معیشتی را ابلاغ فرمودندکه اجرایی شدن این تدابیر میسّر نمی شود مگر در یک فضای هم افزایی که در این راستا شوراهایی با مسئولیت هیئت رئیسه ارتش تشکیل شده است.

دریایی نیروی فرمانده اینکه فرماندهی کارکنان منطقه اقدامات خواهید جهادی آمادگی سیاری موسوی تشکیل مسئولیت معجزه