برگزیده ها
زیرساخت‌های فنی دولت الکترونیک به نحو قابل قبولی پیاده‌سازی شده است

مازندمجلس: وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات گفت: زیرساخت‌های دولت الکترونیک فراهم است و ما پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

مازندمجلس: وزیر ارتباطات فناوری و اطلاعات گفت: زیرساخت‌های دولت الکترونیک فراهم است و ما پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد جواد آذری جهرمی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اگر آمریکا از برجام خارج شود، ایران چه عکس‌العملی خواهد داشت، گفت: بهتر است این سؤال را از وزیر خارجه بپرسید،‌ اما طبیعتا جمهوری اسلامی ایران برنامه‌هایی بنابر گام‌هایی که آن‌ها برمی‌دارند، خواهد داشت. هیات نظارت بر برجام و وزارت خارجه و دولت قطعا برخورد لازم را با این بدعهدی خواهند کرد.

وزیر ارتباطات و فناروی درباره گزارش پیشرفت دولت الکترونیک عنوان کرد: با توجه به تاکیدی که آقای رئیس‌جمهور داشتند، سازمان امور استخدامی و وزارت ارتباطات گزارش آخرین وضعیت پیشرفت دولت الکترونیک را ارائه کردند.

وی ادامه داد: یکسری زیرساخت‌های فنی برای این موضوع باید از قبل فراهم می‌شد که در حال حاضر به نحو قابل قبولی پیاده‌سازی شده است. اما یکسری کاستی‌ها در واحد‌های سازمان ثبت احوال و نظام نقشه وجود دارد که باید برطرف شود.

جهرمی خاطرنشان کرد: به لحاظ زیرساخت‌های فنی ما وضعیت مطلوبی داریم اما تا دستیابی به دولت الکترونیک به معنی کامل کلمه فاصله داریم.

وی افزود: مقرر شد در جلسه بعد هیات دولت، مصوبه‌ای در این خصوص داده شود و بنا شد به همراه آقای انصاری مقدمات را فراهم کنیم.

الکترونیک زیرساخت‌های جهرمی گزارش ارتباطات فراهم پیشرفت وضعیت یکسری داریم وزارت خارجه قبولی خبرنگاران برجام پیاده‌سازی