برگزیده ها
چت اینترنتی الو با تمامی مرورگرها سازگار شد

مازندمجلس: گوگل مدتی است برنامه چت متنی و ویدئویی الو را عرضه کرده که به علت کیفیت و سهولت استفاده با استقبال مواجه شده است.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، یکی از ضعف‌های این برنامه گپ این بود که تنها با مرورگر اینترنتی کروم سازگاری داشت، اما حالا گوگل با افزایش تعداد مرورگرهای قابل پشتیبانی کاری کرده که تعداد بیشتری از افراد بتوانند از الو استفاده کنند.

از این پس کاربران مرورگرهای فایرفاکس، اپرا و محصولات مبتنی بر iOS شامل کروم و سافاری هم می توانند از الو استفاده کنند. برای استفاده از آغاز این برنامه موبایلی کافیست یک کد QR را بر روی رایانه رومیزی از طریق گوشی خود اسکن کنید و سپس استفاده از الو را آغاز کنید.

مهم ترین نکته ای که Allo را از سایر رقبایش متمایز می کند، هوش مصنوعی به کار رفته در آن است. هوش مصنوعی در این برنامه به این گونه کار می کند که پس از دریافت پیام، خود آن پاسخ هایی را به شما پیشنهاد می دهد و مشخصاً این پاسخ ها با توجه به محتوای پیام دریافتی از سوی Allo برگزیده شده اند! نکته جالب تر اینکه برای استفاده از اپلیکیشن مورد بحث، نیاز به داشتن حساب کاربری گوگل نیست، فقط کافیست با شماره موبایل خود ثبت نام را انجام داده و برنامه را فعال کنید.

آ

استفاده برنامه کافیست مصنوعی مرورگرهای تعداد اینترنتی