برگزیده ها

مازندمجلس: اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۱۲ مهر ماه) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

مازندمجلس: محمد نهاوندیان  در پاسخ به پرسشی در خصوص واکنش ایران در صورت خروج آمریکا از برجام گفت: این مسئله ای است که با ملاحظه همه جانبه در بالاترین سطح تصمیم گیری خواهد شد. 

وی ادامه داد: خوشبختانه در قانون مصوب مجلس و در تدابیری که قبلا هم اندیشیده شده پیش بینی واکنش‌های مناسب و قاطع کاملا دیده شده، اما نباید به استقبال برخی از احتمالات نامناسب رفت و باید با هوشیاری کامل مسئله را رصد کرد. در عین حال واکنش‌های دیگر بازیگران صحنه به خصوص دیگر اعضای ۱+۵ و شرکای اصلی اقتصادی ما در دنیا در این رابطه بسیار مهم است و شرکای اصلی اقتصادی ما در دنیا در این رابطه نقش به سزایی دارند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نهایی شدن مصوبه هیئت دولت در خصوص دولت الکترونیک در هفته آینده خبر داد. محمدجواد آذری جهرمی در پاسخ به پرسشی در خصوص واکنش ایران نسبت به خروج احتمالی آمریکا از برجام گفت: طبیعتا جمهوری اسلامی برنامه ریزی متقابلی بنابر گامهایی که آنها برمی دارند، خواهند داشت و هیئت نظارت بر برجام، وزارت خارجه و دولت عکس العملهای متفاوتی دارند.

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد که تمامی تصمیمات دانشگاه‌ها باید در چارچوب ضوابط و مقررات کلان باشد. سید ضیاء هاشمی درباره ماده 25 آیین نامه دانشجویی درباره  پایان‌نامه‌های دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و تعلل در اجرایی شدن آن در دانشگاه آزاد گفت: در مورد برنامه‌های آموزشی، دانشگاه ها اختیاراتی را دارند که البته باید در چارچوب ضوابط تصمیمات خود را بگیرند.

وزیر راه و شهرسازی گفت که برخی واحدهای مسکن مهر که مشتری ندارند به کمیته امداد واگذار می شود. عباس آخوندی درباره احتمال واگذاری مسکن مهر به کمیته امداد گفت: یکسری واحدهایی است که مشتری ندارد و آنها گفتند که  شاید برخی از آنها به کار ما بیاید. ما هم در وزارت راه و شهرسازی گفتیم که هرکدام از آنها به کارشان می آید ما در خدمتشان هستیم. وی درباره نقاط حادثه خیز بسیار در جاده‌های کشور نیز اظهار کرد: یکی از کارهایی که به صورت جاری در وزارتخانه انجام می شود این است که این مسیرها به طور مرتب ارزیابی می شود و آنهایی که احتمال تامین مالی و انجام عملیات دارد به سرعت ترمیم می شوند.
دارند برجام وزارت درباره ضوابط کارشناسی چارچوب شهرسازی امداد احتمال کمیته مشتری تصمیمات دانشگاه فناوری مسئله آمریکا واکنش پرسشی واکنش‌های شرکای بسیار رابطه اقتصادی اعضای