برگزیده ها
روش عجیب یک شهر در گرجستان برای جلب نظر آمازون

مازندمجلس: این روزها شرکت آمازون در تلاش برای تاسیس دومین دفتر مرکزی خود در یکی از نقاط جهان است و اعضای شورای شهر یکی از نقاط گرجستان برای جلب نظر این شرکت روش عجیبی را در پیش گرفته‌اند.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار  خبرگزاری فارس به نقل از ورج، اعضای شورای شهر Stonecrest در کشور گرجستان با چهار رای موافق در برابر دو رای مخالف تصویب کرده اند که در صورت موافقت آمازون با فعالیت در آن، نام این شهر را به آمازون تغییر دهند.

آنان همچنین پذیرفته اند که حدود 140 هکتار زمین را به منظور تاسیس ساختمان های اداری و تجاری مورد نظر آمازون به این شرکت اهدا کنند.

تغییر نام یک شهر به نفع یک شرکت تجاری در جهان بی سابقه نیست، اما موارد زیادی از آن در دنیا رخ نداده است. در حال حاضر گفته می شود آمازون بیشتر در تلاش است تا یکی از شهرهای آمریکا را به عنوان دفتر مرکزی جدید خود انتخاب کند. باید منتظر ماند و دید آیا پیشنهاد گرجستان در این زمینه آمازون را راضی خواهد کرد یا خیر.

شهر Stonecrest در گرجستان دارای مناظر طبیعی زیبا و برخی جاذبه های فرهنگی و تاریخی است و جمعیت آن تنها 20 هزار نفر است. تصمیم گیری در این زمینه ظرف دو هفته آینده صورت می گیرد.

آ

آمازون گرجستان زمینه تجاری Stonecrest تغییر