برگزیده ها
رونمایی از کامیون برقی نیمه خودکار تسلا

مازندمجلس: رقابت برای تولید کامیون های برقی خودکار و برقی روز به روز در حال افزایش است و شرکت تسلا هم قصد دارد به زودی از اولین کامیون برقی نیمه خودکار خود رونمایی کند.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از ورج، این شرکت به تازگی تصاویر و اطلاعاتی را از این کامیون منتشر کرده که البته بعد از مدت کوتاهی پاک شد، اما همان مدت کوتاه انتشار برای بازنشر آن در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کافی بود.

این کامیون طراحی آیرودینامیک جذابی دارد و مجهز به چراغ های سبز رنگ و بزرگ است. احتمال می رود این کامیون به گونه ای طراحی شود که هدایت آن در بزرگراه ها به طور خودکار و بدون نیاز به دخالت انسان صورت بگیرد، اما در جاده های باریک و مناطق شهری برای حرکت نیازمند مداخله انسان باشد.

هنوز ظرفیت شارژ باتری این کامیون اعلام نشده، اما گفته می شود با یک بار شارژ این کامیون خواهد توانست حدود 500 کیلومتر را به راحتی طی کند. همچنین فضای مناسبی برای خواب و استراحت در کامیون یادشده در نظر گرفته شده است. قرار است اطلاع رسانی بیشتر در این زمینه و رونمایی از نمونه اولیه کامیون یادشده 22 روز دیگر انجام شود.

آ

کامیون یادشده انسان خودکار رونمایی طراحی