برگزیده ها
دبير شانزدهمين دوره جشنواره «كتاب و رسانه» منصوب شد
مازندمجلس: دبير شانزدهمين دوره جشنواره «كتاب و رسانه» منصوب شد به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومي خانه كتاب، مجيد غلامي جليسه؛ دبير بيست‌وپنجمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران، عليرضا بهرامی را به سمت دبير شانزدهمين دوره جشنواره «كتاب و رسانه» منصوب كرد.
 
در متن حكم عليرضا بهرامي آمده است:

جناب آقاي عليرضا بهرامي
«كتاب را بي ترديد مي‌توان يكي از قديمي‌ترين رسانه‌ها دانست، اگر چه در دنياي امروز با وجود انبوه رسانه‌هاي با سرعت بالاتر از كتاب، وجه رسانه‌اي آن در موضوع اطلاع رساني كمرنگ‌تر شده است اما كاركرد رسانه‌اي آن در موضوع عمق بخشي به مفاهيم و جهت دهي افكار را نمي‌توان ناديده گرفت.

از نگاه ديگر كتاب يك منبع براي رسانه‌هاي جديد است و نيز يك موضوع مهم براي بررسي در رسانه‌ها. از سوي ديگر كتاب براي عرض اندام بيشتر در عرصه فرهنگي و نيز رونق جريان كتابخواني به رسانه‌ها نياز دارد؛ از اين رو توجه به رابطه ميان كتاب و رسانه بسيار مهم است.

با توجه به اهميت اين موضوع و نيز با عنايت به توانمندي و تجربيات جنابعالي در حوزه رسانه و ارتباط تنگاتنگ با كتاب به موجب اين حكم به سمت «دبيرشانزدهمين دوره جشنواره كتاب و رسانه» منصوب مي‌شويد.

اميد كه با استعانت از درگاه ايزد منان و بهره گيري از مشاركت و همراهي فعالان رسانه و كتاب، جشنواره‌اي در خور شان اين دو حوزه برگزار شود.»

عليرضا بهرامي؛ شاعر، روزنامه‌نگار و  مدير گروه فرهنگي هنري خبرگزاري ايسنا است كه از جمله فعاليت‌هاي وي مي‌توان به دبيري، داوري و مشاوره در جشنواره‌هاي مختلف حوزه‌هاي كتاب، ادبيات، رسانه، ميراث فرهنگي، هنرهاي تجسمي و سينما اشاره كرد. وي همچنين مديرمسئولی، سردبيري، دبيري تحريريه و عضويت در شورای سياست‌گذاري چند مجله را در كارنامه خود دارد و در دوره هاي پيشين جشنواره كتاب و رسانه به ‌عنوان برگزيده و داور حضور داشته است.

مديريت نشر آرادمان و  تاليف كتاب‌هاي مختلف كه به زبان‌هاي ديگر ترجمه شده است و همچنين نامزدي در جايزه كتاب سال جمهوري اسلامي ايران از ديگر سوابق دبير شانزدهمين دوره جشنواره «كتاب و رسانه» است.
رسانه جشنواره عليرضا موضوع فرهنگي منصوب شانزدهمين رسانه‌ها مختلف همچنين رسانه‌اي دبيري بهرامي جمهوري اسلامي ايران مي‌توان رسانه‌هاي