برگزیده ها
برگزاری دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری جایزه کالاهای فرهنگی
مازندمجلس: برگزاری دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری جایزه کالاهای فرهنگی به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری جایزه کالاهای فرهنگی با حضور علی فریدونی، دبیر جایزه کالاهای فرهنگی و اعضای شورا چهارشنبه‌(١٢ مهرماه) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه اعضای شورا درباره محصولات فرهنگی و نحوه مشارکت کالاهای فرهنگی در این جایزه به بحث و تبادل نظر پرداختند. همچنین مقرر شد یکی از موضوعات بخش جنبی این دوره از جایزه به مانند سال گذشته بخش پژوهش‌های انجام شده در حوزه کالاهای فرهنگی باشد.

دومین مصوبه این جلسه نیز درباره افزودن موضوع جدید به جایزه کالای فرهنگی بود و مقرر شد علاوه بر نوشت‌افزار، اسباب‌بازی و کتاب اسباب‌بازی بخش جدیدی به عنوان هدایای فرهنگی به موضوعات جشنواره افزوده شود.

براساس مصوبه نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری مبنی بر انتخاب نام جدید برای جایزه کالاهای فرهنگی، در این جلسه هر یک از اعضای شورا نام‌های پیشنهادی خود را اعلام کردند و درباره آن به ارائه توضیحات پرداختند. در پایان نیز دو نام برای تصمیم‌گیری و داوری نهایی انتخاب شدند.

در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی مرتضی کاظمی، سعید حسینی، محسن حموله، سید محمدحسین سجادی نیری، عباس کاظمی، سید جمال هادیان طباطبایی، علی فریدونی و ایوب دهقان‌کار حضور داشتند.
فرهنگی جایزه کالاهای سیاست‌گذاری شورای دومین اعضای درباره مصوبه کاظمی موضوعات جشنواره اسباب‌بازی اسلامی وزارت فرهنگ ارشاد فریدونی پرداختند