برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - عارف به آقای ربیعی گفت لطفا به آقای روحانی از قول من بگویید دولت و وزرا با مجلس و نمایندگان یک رو و صادقانه تعامل داشته باشند.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید درباره حواشی جلسه امروز مجلس در جریان سوال از وزیر  و صحبت محمدرضا عارف با علی ربیعی در کانال تلگرام‌اش نوشت: امروز پس از جلسه علنی مجلس باتفاق اقای دکتر عارف برای عیادت دکتر شیخ نماینده سه دوره مردم شوشتر و گتوند عازم بیمارستان بودیم که با اقای ربیعی زمان خروج مواجه شدیم و فرصت گفتگوی مختصری فراهم شد.

 دکتر عارف پس از مصافحه بی مقدمه به اقای ربیعی گفت رای امروز مجلس پیام روشنی برای دولت داشت که با مجلس تعامل صادقانه داشته باشد.

دکتر عارف به اقای ربیعی گفت لطفا به آقای روحانی از قول من بگویید دولت و وزرا با مجلس و نمایندگان یک رو و صادقانه تعامل داشته باشند و این دو کارت زرد مجلس پیام هشیاری برای دولت بود که مجلس در وظیفه نظارتی خود جدی است.

 اقای عارف گفت خودم هم با اقای جهانگیری و روحانی تماس خواهم داشت و مطالب را خواهم گفت ولی شما لطفا زودتر منتقل کنید.

 اقای عارف جمله پایانیش را با دلجویی بیان کرد و گفت شما رای امروز را به دل نگیرید پیامش در واقع به دولت بود که رویه تعامل با مجلس باید اصلاح شود. آقای ربیعی هم که صبورانه جملات را شنید در پاسخ گفت ما تجربه سوال و رای مجلس را داریم و دلخور هم نیستیم نظارت و رای حق مجلس است.

لازم به ذکر است؛ درجریان جلسه علنی روز سه شنبه و چهارشنبه خانه ملت، دو وزیر کار و کشور برای پاسخ به سوال ملی نمایندگان به مجلس آمدند که نتیجه آن دو کارت زرد برای کابینه دوازدهم بود. 

29216

 

ربیعی امروز روحانی تعامل خواهم  اقای نمایندگان صادقانه نماینده