برگزیده ها
سواری‌های ولوو، در طرح پائیزه داتیس خودرو رایگان بازدید می‌شوند

مازندمجلس: داتیس خودرو تمامی خودروهای ولوو را جهت بازدید پائیزه و آغاز فصل سرما به تنها تعمیرگاه تخصصی ولوو در ایران فراخوان کرد.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت داتیس خودرو به‌عنوان نماینده انحصاری ولوو هیکو اسپورتیو آلمان تمامی خودروهای ولوو موجود در کشور را جهت بازدید رایگان پائیزه و بررسی فنی به تعمیرگاه تخصصی ولوو فراخوان کرده است.

پیش از دارندگان ولوو برای دریافت خدمات پس از فروش و خدمات تعمیرگاهی در ایران بامشکلات متعددی روبرو بودند که این مشکل با آغاز به کار تعمیرگاه تخصصی ولوو در ایران و واردات قطعات یدکی اصلی ولوو به ایران توسط داتیس خودرو برطرف شده است.

میلاد علینقی مدیرعامل داتیس خودرو هدف از فراخوان طرح پائیزه رایگان برای خودروهای ولوو را بررسی فنی و رفع ایرادات اساسی سواری‌های ولوو، موجود در بازار دانست و اظهار کرد: طرح بازدید رایگان ولوو از روز شنبه پانزدهم مهر ماه آغاز و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح تمامی بازدیدهای فنی به‌صورت رایگان انجام خواهد شد و در صورت وجود مشکلات فنی، نسبت به رفع و تعمیر آن با کمترین قیمت اقدام خواهد شد.

در این فراخوان که از سوی نماینده انحصاری فروش و خدمات پس ازفروش ولوو در ایران اعلام شده است، تمامی مدل‌های سواری ولوو می‌توانند با تماس با تلفن 02175306 و تعیین وقت قبلی، جهت انجام بازدیدهای فنی رایگان و سرویس‌های دوره ای وتعمیراتی به تعمیرگاه تخصصی ولوو در شرق تهران مراجعه کنند.

رایگان داتیس خودرو بازدید نماینده تمامی فراخوان تعمیرگاه پائیزه خدمات تخصصی بازدیدهای بررسی انحصاری اسپورتیو اعلام سواری‌های خودروهای موجود