برگزیده ها

مازندمجلس: پادشاه عربستان سعودی طی یک سفر رسمی و با هیئتی شامل هزار نفر، روز چهارشنبه 4 اکتبر (12 مهر) وارد مسکو شد.

مازندمجلس:  پادشاه عربستان سعودی طی یک سفر رسمی و با هیئتی شامل هزار نفر، روز چهارشنبه 4 اکتبر (12 مهر) وارد مسکو شد.به گزارش نامه نیوز سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان اولین پادشاه سعودی می باشد که به روسیه سفر کرده و تا 7 اکتبر در مسکو حضور خواهد داشت.
از تاریخ دوم تا هشتم اکتبر برای نخستین بار در مسکو هفته فرهنگ عربستان سعودی برگزار می شود. در سطح شهر مسکو تابلوهای تبلیغاتی فروانی نصب شده. در مسیر فرودگاه "ونوکوا" که پادشاه عربستان از طریق این فردودگاه به مسکو پرواز کرد، پیام های خوش آمدگویی نصب شده است.
مقامات این سفر را یک سفر تاریخی می خوانند. در تاریخ 5 اکتبر پادشاه عربستان سعودی به دیدار ولادیمیر پوتین رئیس جمهور و در تاریخ 6 اکتبر با دیمیتری مدودف نخست وزیر روسیه دیدار خواهد کرد.
با سفر سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان سعودی به مسکو، اتاق خالی در هتل های پنج ستاره اطراف کاخ کرملین و میدان سرخ یافت نمی شود؛ همچنین به گفته مسئولان هتل Four Seasons، این هتل به طور کامل در اختیار پادشاه عربستان سعودی و هیئت همراه وی قرار گرفته است.
هتل Four Seasons در کنار میدان سرخ، کاخ کرملین و مجلس دومای روسیه قرار گرفته است.
​هیئت همراه پادشاه عربستان سعودی در چند هتل مختلف از جمله Four Seasons، St. Regis و National اقامت دارند. در بسیاری از اتاق های این هتل ها به شیوه سنتی و شرقی دکوراسیون آنها را تغییر داده اند، حتی برای برخی از اعضای بلندپایه عربستانی، فرش های مورد علاقه آنها را به مسکو انتقال داده اند.
منبع:العالم
عربستان سعودی پادشاه اکتبر تاریخ Seasons همراه روسیه سلمان گرفته میدان کرملین عبدالعزیز دیدار اقامت