برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایلنا نوشت:یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: یادمان باشد رییس‌جمهور، نماینده یک ملت است که مجموع آرای مردم را به دست می‌آورد اما عده‌ای مایل هستند حکومت تک صدایی باشد.

مازندمجلس:حجت الاسلام هادی غفاری درباره جایگزینی نظام پارلمانی به جای نظام ریاستی گفت: این تغییر نظام انتخاباتی به صلاح کشور نیست، کسانی که این موضوع را مطرح می‌کنند قطعا دنبال منافع خود هستند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان این که این مساله برای آن مطرح شده که رای مردم از میان برداشته شود، عنوان کرد: عده‌ای در مملکت اعتقاد دارند آرای مردم زینتی و مصلحتی است و می‌خواهند به شکل قانونی این حرف خود را بر کرسی بنشانند.

وی خاطرنشان کرد: یادمان باشد رییس‌جمهور، نماینده یک ملت است که مجموع آرای مردم را به دست می‌آورد اما عده‌ای مایل هستند حکومت تک صدایی باشد.

غفاری ادامه داد: امیدوارم نمایندگان با تعقل کشور را نجات دهند، چراکه مطرح کردن این گونه مسائل به زیان انقلاب و مردم است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سوال که اصلاح‌طلبان باید چه ساز و کاری را برای ادامه راه خودشان در پیش گیرند، گفت: اعتقاد دارم اصلاح‌طلبان باید یک حزب قدرتمند تشکیل دهند، آینده کشور به این بستگی دارد که فعالیت‌های حزبی سر و سامان بگیرد.

وی افزود: اگر احزاب در کشور ساز و کار درستی داشته باشند، نمایندگانی که رأی می‌آوردند پاسخگوی عملکرد خودشان خواهند بود. نه این که بعد از انتخابات هرکاری خواستند انجام دهند و پاسخی هم در میان نباشد.

غفاری یادآور شد: اصلاح‌طلبان باید کادرسازی‌های لازم را انجام دهند و در درون خود این را جا بیاندازند که بدون کادرسازی نمی‌توان اهداف را پیش برد و از امروز باید به فکر آینده باشیم.

2929

غفاری اصلاح‌طلبان ادامه اعتقاد عده‌ای خودشان آینده اصلاح‌طلب دنبال پارلمانی زینتی سیاسی کسانی