برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شورای پنجم شهر تهران هنوز به موضوع مشکلات خیابان سی تیر ورود نکرده، اما معضلات این خیابان می‌تواند در صحن علنی شورا مورد بررسی قرار گیرد.

مازندمجلس:

علی اعطا در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: از زمان حضور اعضای جدید در شورای شهر تهران و آغاز به کار اعضا در شورای پنجم، هنوز در رابطه با مشکلات اخیر خیابان سی تیر بررسی‌های لازم صورت نگرفته است.

وی افزود: به دلیل وجود موضوعات اولویت دار در شهر تهران، هنوز به موضوع مشکلات خیابان سی تیر پرداخته نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مشکلات خیابان سی تیر و حضور غذا فروشی‌های سیار در این خیابان می‌تواند در صحن علنی شورا مورد پیگیری قرار گیرد خاطرنشان کرد: مشکلات خیابان سی تیر از آن دست مشکلاتی است که می‌توان آن را در صحن علنی شورای شهر تهران مورد پیگیری قرار داد.

اعطا با بیان اینکه " کمیسیون‌های تخصصی مشکلات خیابان سی تیر را رصد خواهند کرد" اظهارکرد: بدون شک موضوع خیابان سی تیر در کمیسیون‌های تخصصی مورد بررسی اعضا قرار خواهد گرفت و نتیجه آن نیز اعلام می شود. 

وی اظهارکرد: اعضای شورا در کمیسیون های تخصصی مشکلات را رصد کرده و در نهایت برای حل آنها در صحن علنی تصمیم گیری می‌شود. 

گفتنی است، خیابان سی تیر تهران حدود یک سال و نیم پیش به طور ناگهانی سنگ فرش شد و تا مدت ها این سنگفرش کاربرد و توجیهی برای اهالی این خیابان نداشت. با این حال از اواخر سال 95 شهرداری منطقه با تبدیل تقاطع خیابان سی تیر و امام خمینی به کارناوالی برای کافه ها و دکه های غذا فروشی تلاش کرد کاربری برای این سنگفرش ها پیدا کند. 

خیابان مشکلات تهران شورای تخصصی کمیسیون‌های اظهارکرد سنگفرش پیگیری اعضای بررسی موضوع اینکه