برگزیده ها
بررسی تقاضای تفحص از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه و رسیدگی به تخلفات منطقه آزاد ماکو

مازندمجلس: نمایندگان مجلس در جلسات علنی هفته آینده بررسی تقاضای تفحص از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه و گزارش تخلفات منطقه آزاد ماکو را در دستورکار دارند.

مازندمجلس: نمایندگان مجلس در جلسات علنی هفته آینده بررسی تقاضای تفحص از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه و گزارش تخلفات منطقه آزاد ماکو را در دستورکار دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ در حالی که قرار است نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هفته آینده به‌صورت علنی تشکیل جلسه دهند، روز سه‌شنبه نیز در جلسات کمیسیون‌های تخصصی حضور خواهند داشت.

بنابر گزارش دستور کار هفتگی مجلس، تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی و بررسی تخلفات منطقه آزاد ماکو در دستور کار مجلس قرار دارد.

همچنین بررسی تقاضای تفحص از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه و طرح الحاق یک تبصره به ماده ۳۵۳ قانون آیین دادرسی کیفری درخصوص اجرای علنی دادرسی درباره جرایم اقتصادی در مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

علاوه بر این نمایندگان در جلسات علنی هفته آینده، بررسی لوایح موافقت‌نامه الحاق دولت ایران به موافقت‌نامه‌های نیس و لوکارنو، موافقت‌نامه بین ایران و چین درخصوص همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی، موافقت‌نامه تاسیس دالان حمل و نقل و گذر بین‌المللی بین ایران، افغانستان و هند، طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس و لایحه حفاظت از خاک را در دستورکار خواهند داشت.

همچنین گزارش رییس سازمان برنامه و بودجه در مورد واگذاری طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام به مردم و تقاضای استرداد لایحه عضویت ایران در صندوق همبستگی اسلامی برای توسعه وابسته به بانک توسعه اسلامی از دیگر دستورکارهای جلسات علنی یکشنبه و چهارشنبه هفته آینده مجلس خواهد بود.

مجلس سه‌شنبه آینده جلسه علنی ندارد و به‌جای جلسه علنی مجلس، جلسات کمیسیون‌های تخصصی تشکیل خواهد شد.

بررسی آینده جلسات تقاضای واگذاری گزارش کرمانشاه پالایشگاه منطقه آزاد موافقت‌نامه اسلامی دستورکار نمایندگان تخلفات منطقه دادرسی قانون درخصوص لایحه توسعه الحاق چهارشنبه سه‌شنبه تشکیل یکشنبه کمیسیون‌های تخصصی دستور خواهند همچنین