برگزیده ها

مازندمجلس: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت:ماموران نیروی انتظامی در کنار عزاداران حسینی حضور داشتند و اجازه ندادند ناامنی در کشور رخ دهد.

مازندمجلس: سردار پاسدار حسین اشتری در سخنان قبل از خطبه های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به برگزاری بیش از صدها هزار مراسم عزاداری در کشور اظهار کرد: هوشیاری ناجا باتوجه به این بود که خبر داشتیم افرادی در برخی از شهرها ، مخالف برگزاری مراسم عزاداری مردم و به دنبال ایجاد ناامنی هستند.
وی افزود: ما معتقدیم و حفظ و ارتقای امنیت و نظم در کشور را جزو وظایف ذاتی خود و بنا بر تدابیر و رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، این ارتقای امنیت و حفظ نظم در کشور بر عهده نیروی انتظامی است .
اشتری گفت : در این عرصه همکاران بنده سعی کردند با تمام وجود از آبرو، ناموس و جان مردم دفاع کنند و نشانه آن هم، شهدایی است که در دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس برای استقرار نظم و امنیت کشور، تقدیم اسلام و مردم عزیز شدند. 
فرمانده ناجا تاکید کرد : ناجا برای حفظ امنیت از تمام ظرفیت خود و از تمام امکانات و نیروهای خود استفاده خواهد کرد ؛ ناجا امروز در اقصی نقاط کشور و در مرزها که بیش از 8550 کیلومتر مرز آبی و خشکی وسعت دارد ، مستحکم و با اقتدار، استقرار و همچنین حراست از مرزها را برعهده دارد. 
اشتری گفت : این نیرو با همکاری و مساعدت نیروهای مسلح، سپاه ،ارتش و بسیج توانسته است حافظ خوبی برای مرزهای ایران باشد وهر تحرکی را در جدار مرزها مشاهده کند با قاطعیت و فوریت با آن برخورد خواهد کرد. 
فرمانده ناجا همچنین در بخش دیگری از سخنانش با یاد شهدای اسلام، دفاع مقدس، نیروی انتظامی و مدافع حرم و تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین ، هفته نیروی انتظامی را گرامیداشت و گفت: این هفته (14 تا 21 مهر) را با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای همه شروع می کنیم. 
امنیت مرزها انتظامی نیروی  فرمانده اسلام نیروهای امروز همچنین استقرار برگزاری عزاداری ارتقای تهران اشتری مراسم