برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - تسنیم نوشت:امام‌جمعه قم همه‌پرسی در اقلیم کردستان را با توجه به سخنان مقام معظم رهبری خیانت به منطقه معرفی کرد و گفت: دست آمریکا و اسرائیل در این توطئه به‌روشنی دیده می‌شود

مازندمجلس:سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مصلی قدس با اشاره به فانی بودن دنیا و پایداری آخرت اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) همیشه در رعایت تقوای واقعی سفارش کرده و توصیه کرده در جهت رضای خدا گام بردارید زیرا دنیا فانی و آخرت جاودان است و سفارش می‌کرد مؤمنین برای روزهای بعد مرگ آماده‌باشید.

امام‌جمعه قم از مردم برای برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) و حضور جوانان تقدیر کرد و افزود: حضور جوانان در این مراسم نشانه رویش انقلاب ما است و باعث افتخار بوده و برگزاری دسته‌های عزاداری و همچنین مقتل خوانی مظهر توجه جوانان به پیام قیام امام حسین(ع) است و همه جوانان باید بدانند پرونده قیام امام حسین(ع) باید در تمام سال در جامعه جاری و ساری باشد.

اهم صحبت های او از این قرار است: 

*نیروی انتظامی حافظان نظم و امنیت و ارزش‌های انقلاب هستند و شهادت این عزیزان نشانه ایثار و میزان گذشت و فداکاری آن‌هاست و مردم باید بدانند تک‌تک ما مسئول ایجاد امنیت در جامعه هستیم و نباید همه بار را بر دوش نیروی انتظامی گذاشته و باید خودمان نیز با نیروی انتظامی همکاری و همدلی داشته باشیم.

* همه‌پرسی در اقلیم کردستان خیانت به منطقه است و دست آمریکا و اسرائیل در این توطئه به‌روشنی دیده می‌شود و کشورهای منطقه با همکاری دوباره در برابر فتنه جدید بعد از داعش بایستند تا دشمنان هوس نکنند دوباره آشوب را به منطقه بازگردانند.

*باید کردهای همسایه هوشیار باشند و بدانند رهبران آن‌ها با امریکا و اسرائیل قصد تجزیه منطقه رادارند، میانمار و کشتارجمعی در این کشور و آوارگی کودکان و نشانه سوء گیری‌های آمریکا و اسرائیل است و باید مردم جهان نسبت به این سوء گیری‌ها هوشیار باشند.

*{با اشاره به اتفاق اخیر در لاس‌وگاس آمریکا } ترامپ باید بداند که به‌جای تهدید ایران و برجام باید به کشور خود پرداخته و بداند مردم امریکا امروز نیاز بیشتری به حمایت دولت خود داشته و باید به مشکلات و امنیت کشور خود توجه کند و بداند ایران بااقتدار به پیروزی‌های بزرگی دست خواهد یافت.

*باید حتماً مصادیق معروف و منکر در جامعه اولویت‌بندی شده و معیارها را درست معرفی کنیم تا این اصول و قواعد مانند نورافکنی جهت اصلی را مشخص کرده و مردم را از حرکت انحرافی بازدارد.

* اگر امری ما را در جهت رشد ما و جامعه سوق دهد حتماً معروف بوده و اگر جلوی رشد و کمال ما را بگیر منکر بوده و این مصادیق درستی برای شناخت معروف و منکر در جامعه است و باید در بین رفتارهای اجتماعی و فردی خود بعد همکاری و خیر را در رفتار و سخنان خود رعایت کنیم و هر چه در بعد خیر و تعاون باشد مصداق معروف است و خلاف آن حتماً منکر است.

امام جمعه اصفهان: رنگ پوست برای هیچ انسانی باقی نمی‌ماند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان با اشاره به تبعیض نژادی در میان قوم‌های مختلف جهان که از سوی استکبار جهانی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: جنگ‌های نژادی در حالی در جهان و توسط استکبار به راه افتاده است که آنها خود را متمدن می‌دانند اما این اسلام بود که 1400 سال پیش با نژادپرستی مبارزه کرد.

اهم صحبت های او از این قرار است:

*جداسازی اقلیم کردستان نیز به دنبال همین تفکر است، آمریکا و اسرائیل با نقشه‌های شوم خود به دنبال تجزیه طلبی در منطقه ما هستند و این در حالی است که در دیگر برنامه‌های خود در این منطقه ناکام مانده‌اند.

* رشادت نیروی انتظامی مایه سرافرازی ملت ایران است، امنیت کشور ما وابسته به رشادت آنهاست که باید به آن افتخار کنیم، همان طور که گروه‌های تکفیری تهدید به آشوب کشیدن عزاداری‌های امام حسین (ع) در محرم کرده بودند اما چشم بیدار ملت با سرافرازی و توانمندی خطرات را دور کرد و مراسم‌ها در کمال امنیت برگزار شد.

* امنیت امروز کشور ما در جهان مثال زدنی است، این در حالی است که در کشور مدعی تمدن و امنیت یک نفر می‌تواند به راحتی مردم را به گلوله ببندد و بسیاری از انسان‌ها را به کشتن بدهد.

*ملاک هرکس برای برتری در میان انسان‌ها، در هر لباس تقوای اوست، و مقام و پست دنیوی و حتی رنگ پوست برای هیچ انسانی باقی نمی‌ماند.

واکنش امام جمعه بجنورد به شایعات درمورد رئیس قوه قضائیه

آیت الله ابوالقاسم یعقوبی در آئین نماز جمعه در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به شایعاتی در مورد برخی از مسئولان عالی‌رتبه نظام افزود: شبکه‌های معاند از ابتدای انقلاب در حال ترور شخصیت بوده‌اند و این توطئه دشمن است. پشتوانه مالی این رسانه‌ها در آمریکا و انگلیس است و نباید به حرف‌های آن‌ها اعتنا کرد. آمدنیوز، رسانه‌ای وهابی و صهیونیستی است و حرفهایش برای این ملت هیچ تاثیری ندارد.

اهم صحبت های او از این قرار است: 

*تکلیف امت اسلام بعد از عاشورا، احیای فرهنگ انقلابی و عاشورایی و توجه به فرهنگ حسینی است. این روحیه توطئه‌ها را خنثی می‌کند. شهید حججی نشان داد ایستادگی مردانه و با عزت در مقابل دشمنان سنگدل، با روحیه حسینی و زینبی، کاری شدنی است.

*ناجا چشم بیدار نظام در از بین بردن فساد در جامعه است و این نیرو در همه برهه‌ها به خوبی عمل کرده است. ناجا در زمان‌های مختلف مدال افتخاری از رهبر انقلاب گرفته و مردم نیز از این نیرو راضی هستند.


*{با اشاره به سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به بجنورد} این سفر استان را در بخش‌های مختلف توسعه‌ای رو به جلو برده است و برکات بسیار زیادی برای مردم داشته است.

29216

 

امنیت جامعه منطقه انقلاب اشاره آمریکا معروف اسرائیل جوانان نیروی انتظامی همکاری مختلف انسانی بداند امروز حتماً بدانند اصفهان نشانه حسینی نمی‌ماند مصادیق بجنورد فرهنگ تهدید انسان‌ها تجزیه روحیه سخنان استکبار دنبال امریکا رشادت سرافرازی اسلام نژادی بیدار توطئه مراسم عزاداری افزود افتخار برگزاری سفارش اظهار رعایت تقوای ترامپ نباید دشمنان هوشیار باشند دوباره خطبه‌های اقلیم کردستان توصیه آن‌ها