برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان این مطلب که رسیدگی به پرونده‌های آدم‌ربایی و کودک‌ربایی به صورت آنی در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار می‌گیرد، گفت: آمار آدم‌ربایی زیاد نشده بلکه اخبار آن بیشتر به گوش می‌رسد.

مازندمجلس: سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا  در خصوص اخبار آدم‌ربایی و کودک‌ربایی که این روزها بیشتر به گوش می‌رسد، اظهار داشت: آمار آدم‌ربایی بیشتر نشده بلکه اخبار منتشر شده از آنها بیشتر در جامعه به گوش می‌رسد.
رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان این مطلب که رسیدگی به پرونده‌های آ‌دم‌ربایی و کودک‌ربایی به صورت آنی توسط مأموران پلیس آگاهی رسیدگی می‌شود، تصریح کرد: هیچ پرونده ‌آدم‌ربایی بایگانی نمی‌شود؛ دائماً و چند وقت یکبار کارآگاهان پلیس موظفند که در خصوص آخرین سرنخ‌های به دست آمده در چنین پرونده‌هایی به من گزارش دهند، مگر در پرونده‌ای که خود پلیس به بن‌بست رسیده باشد.
وی ادامه داد: به طور نمونه در یکی از پرونده‌های کودک‌ربایی در یکی از استان‌های کشور آدم‌ربا فوت کرد و هیچ سرنخی از کودک ربوده شده به دست نیامد اما افسران کارآگاهان و باندهای اطلاعاتی این پرونده را نبسته‌اند و هر چند وقت یکبار این موضوع این پرونده و اطلاعات جدید را چک می‌کنند اگر چه ممکن است که کارآگاهان استانی اعتقاد داشته باشند که دیگر بچه را به سختی می‌توان پیدا کرد.
این مقام ارشد پلیس آگاهی اعلام کرد: بنده معتقدم که اگر تا 10 سال دیگر پرونده‌ای کشف نشود، نباید بسته شود بلکه باید روی میز باشد و هر چند وقت یکبار با توجه به اطلاعات جدید آن را مرور کرد چرا که قطعا خانواده‌ای چشم‌براه عزیز خود است.
آگاهی کودک‌ربایی بیشتر یکبار کارآگاهان آدم‌ربایی پرونده پرونده‌ای اطلاعات پرونده‌های می‌رسد مقیمی اخبار سردار گزارش رسیدگی