برگزیده ها

مازندمجلس: دفتر تحقیقات فدرال آمریکا(اف‌بی‌آی) لیست جدیدی را از تروریست‌های تحت تعقیب تهیه کرده که ایمن الظواهری، رهبر القاعده در رأس آن قرار دارد اما نام ابوبکر بغدادی در این لیست نیست.

مازندمجلس: دفتر تحقیقات فدرال آمریکا در این لیست جدید 25 میلیون دلار را به عنوان پاداش برای کسی تعیین کرده که اطلاعاتی از ایمن الظواهری، رهبر القاعده برای بازداشت یا مرگ وی بدهد.
‌همچنین این دفتر پنج میلیون دلار را به عنوان پاداش برای کسانی تعیین کرده که اطلاعاتی درباره این افراد بدهند: ابوعبدالله (فیلیپینی)، سیف العدل و عبدالله عبدالله (مصری)، عبدالرحمن یاسین و جهاد مصطفی (آمریکایی)، محمد الرحایل و علی عطوه (لبنانی)، حسن عزالدین جمال عبدالرحیم، جبر البنا وجمال محمد البدوی (یمنی)، محمد المنور (کویتی)، ودود ترکی (عراقی)، عدنان شکری جمعه علی سعید الحوری و ابراهیم الیعقوب عبدالکریم النصر و احمد ابراهیم المغسل (عربستانی).
دفتر اف بی آی همچنین چهار شخصیت فلسطینی را در لیست جدید قرار داده که از جمله آن‌ها رمضان عبدالله شلح، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی و احلام التمیمی، اسیر فلسطینی سابق هستند.
دفتر تحقیقات فدرال آمریکا احلام را به دست داشتن در حمله انتحاری که 9 اوت 2001 در رستورانی در قدس رخ داد و به کشته شدن 15 اسرائیلی منجر شد، متهم کرده است. وی اکنون در اردن مقیم است.
حسین العمری و عبدالعزیز عوده، دو فلسطینی دیگر نیز به انجام عملیات خرابکاری و قتل متهم هستند.


عبدالله فلسطینی اطلاعاتی احلام ابراهیم تعیین پاداش فدرال آمریکا میلیون عنوان تحقیقات