برگزیده ها
مازندمجلس:نوازنده و آهنگساز صاحب نام موسیقی ایرانی که به تازگی یک آلبوم با تنظیم ارکستر محمدرضا درویشی در مسکو ضبط کرده است قصد دارد کنسرت‌هایی در آمریکا برگزار کند.

حسین بهروزی‌نیا آهنگساز و نوازنده ساز بربت  با اشاره به اینکه از زمانی که به ایران بازگشته چند مسترکلاس و کارگاه آموزشی در تهران و شیراز برگزار کرده است، توضیح داد: علاوه بر اینها مشغول ضبط چند اثر موسیقایی هستیم که به زودی درباره آنها اطلاع رسانی های لازم را انجام خواهم داد. همچنین طی این مدتی که در ایران حضور دارم فرصت شد تا با دوستان قدیمی دیدار کنم و در جشنواره موسیقی جوان به عنوان یکی از اعضای هیات داوران حضور داشته باشم.

وی درباره کارهای آینده نیز گفت: به زودی همراه با گروه «رُهاب» متشکل از من، سعید فرج پوری، بهنام سامانی و حمید بهروزی نیا تور کنسرت های کشور آمریکا را آغاز می کنیم که بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته این کنسرت ها در ۱۰ شهر این کشور میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی خواهد بود. به فاصله سه هفته از برگزاری این کنسرت ها همراه با گروه «دستان» تور کنسرت های اروپا را به خوانندگی شهرام ناظری برگزار می کنیم و به احتمال فراوان این کنسرت ها در ایران نیز ادامه خواهد داشت.

این هنرمند به انتشار یک آلبوم جدید اشاره کرد و توضیح داد: برای امسال ۲ آلبوم جدید دارم که بعد از ماه صفر توسط نشر «نوفه» منتشر می شود. آلبوم اول کاری با نام «در سکوت آفتاب نیمه شب» است که محمدرضا درویشی آن را برای ارکستر تنظیم کرده است. این اثر چندی پیش در تالار چایکوفسکی مسکو توسط ارکستر ریاست جمهوری ضبط شد که بنده در آن اجرا نداشتم اما تمامی کارها به آهنگسازی من انجام گرفته است. کار بی کلام دیگری که برای انتشار آماده است اثری متشکل از سه نوازی سنتور، نی و بربت است که با عنوان «سه نوازی در آرامش» به علاقه مندان ارائه می شود. هدف از ضبط این آلبوم القای آرامش به مخاطب از طریق سازهای ایرانی بود چرا که در این سال‌ها همواره دوست داشتم در یک حرکت متفاوت فضایی را فراهم کنم که مخاطب نیازمند آرامش درونی این بار با سازهای ایرانی این حس را به دست آورد.

بهروزی نیا در پایان عنوان کرد: در این آلبوم من به عنوان نوازنده بربت، داود ورزیده نوازنده نی و جاوید افسری راد نوازنده سنتور گروه اجرایی را تشکیل می دهیم. این اثر موسیقایی نیز تا سه ماه آینده در دسترس دوستداران موسیقی ایرانی قرار می گیرد و امیدوارم با توجه به حال و هوای متفاوتی که برای آن در نظر گرفته شده بتواند رضایت مخاطبان را فراهم کند. طی ماه های اخیر تلاش دارم با توجه به اقامتم در خارج از کشور تمرکز بیشتری روی فعالیت‌هایم در ایران داشته باشم و در این زمینه نیز برنامه هایی دارم که به زودی جزییات آنها را اعلام خواهم کرد.

آلبوم ایرانی کنسرت نوازنده موسیقی عنوان درویشی تنظیم برگزار گرفته آرامش آمریکا ارکستر مندان علاقه انتشار فراهم مخاطب برنامه سنتور نوازی سازهای متشکل موسیقایی توضیح اشاره محمدرضا درباره خواهم آهنگساز همراه آینده بهروزی