برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روزانه گفت رئیس‌جمهور آمریکا از راهبرد جدید خود برای پاسخ به رفتارهای ایران رونمایی خواهد کرد.

مازندمجلس:  «سارا هاکابی سندرز»، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز جمعه گفت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا ظرف روزهای آینده از راهبرد جدید خود برای پاسخ به آزمایش‌های موشکی ایران و عملیات سایبری این کشور رونمایی خواهد کرد.
 به گزار نامه نیوز، به نقل از رویترز، سندرز گفت: «رئیس‌جمهور، یک قطعه از رفتارهای ایران را در نظر نمی‌گیرد، بلکه تمامی رفتارهای بد ایران را زیر نظر دارد. فقط توافق هسته‌ای را به عنوان رفتار بد نمی‌داند، بلکه آزمایش موشک بالستیک، بی‌ثبات‌سازی منطقه، حامی اصلی تروریسم بودن، حملات سایبری و برنامه هسته‌ای غیرقانونی [را نیز چنین می‌داند.]»
وی اضافه کرد: «ترامپ می‌خواهد راهبرد گسترده‌ای داشته باشد که تمامی آن مشکلات را رفع می‌کند. تیم او در حال حاضر روی این موضوع متمرکز است و این چیزی است که او در روزهای آینده، برای مقابله با آن مشکلات از آن رونمایی خواهد کرد.»
پیش از این منابع خبری مختلف گزارش داده‌اند ترامپ قصد دارد در راهبرد جدید خود که 12 اکتبر اعلام می‌شود، عدم پایبندی ایران به توافق هسته‌ای برجام را اعلام کند، اما از وادار کردن کنگره به بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران که باعث لغو برجام می‌شود، خودداری کند.
ترامپ راهبرد هسته‌ای رفتارهای رونمایی توافق برجام تمامی اعلام مشکلات روزهای می‌کند سندرز رئیس‌جمهور آینده سایبری