برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تخریب چهره‌های نظام یه عنوان یک سیاست شیطانی آمریکا و انگلیس از ابتدای انقلاب، گفت: اعتماد ملت به مسئولان عالی‌رتبه نظام و ضعف مسائل شیطانی عنوان شده قطعا توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

مازندمجلس: علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخبار کذب برخی رسانه‌ها درباره اقدامات جاسوسی دختر رئیس قوه قضاییه گفت: توطئه‌ها و طراحی‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی تنها در حوزه مسائل خارجی و منطقه‌ ای نیست؛‌ متاسفانه تخریب چهره‌های نظام یکی از اقداماتی است که از ابتدای انقلاب به عنوان یک سیاست شیطانی از سوی آمریکا و انگلیس دنبال شده است.
وی تصریح کرد: طراحی‌های دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ادامه داشته و با توجه به تجارب آنها نسبت به مسائل داخلی هر روز موضوع جدید را به صورتی مطرح می‌کنند که در افکار عمومی تاثیر داشته باشد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اعتماد ملت به مسئولان عالی رتبه نظام از سویی و ضعف مسائل شیطانی عنوان شده قطعا توطئه‌های مطرح را خنثی می‌کند، البته ملت ایران هم پیوسته به این ترفندهای شیطانی هوشیاری لازم را داشته‌اند.


اسلامی شیطانی سیاست مسائل طراحی‌های دشمنان عنوان انقلاب خارجی انگلیس قضاییه واکنش تخریب چهره‌های بروجردی آمریکا شورای