برگزیده ها
بررسی راهکارهای عملیاتی شدن تدابیر رهبری/ انتخاب هیات رئیسه ۲ کمیسیون مجمع

مازندمجلس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از انتخاب روسای کمیسیون‌های سیاسی و اقتصادی این مجمع خبر داد.

مازندمجلس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از انتخاب روسای کمیسیون‌های سیاسی و اقتصادی این مجمع خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محسن رضایی در نشست خبری خود پس از جلسه مجمع دو کمیسیون جدید سیاسی، دفاعی، امنیتی و کلان، اقتصادی، بازرگانی تشکیل جلسه دادند و هیات رئیسه آن مشخص شدند.

وی اظهار داشت: هیات رئیسه کمیسیون سیاسی، امنیتی، دفاعی متشکل از این است که شمخانی رئیس، آقازاده جانشین، وحیدی به عنوان دبیر انتخاب شدند و همچنین کمیسیون کلان، اقتصادی و بازرگانی را محسن رضایی به عنوان رئیس، قالیباف نایب اول، داوودی نایب دوم و آقامحمدی دبیر کمیسیون انتخاب شدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شنبه هفته آینده جلسه سه کمیسیون دیگر برگزار و هیات رئیسه آن مشخص می‌شوند.

وی اظهار داشت: دومین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تدابیر مقام معظم رهبری تشکیل شد تا راهکارهایی پیدا کنیم که این تدابیر عملیاتی شود.

رضایی با بیان اینکه بررسی سیاست‌های کلی از جمله مباحث دیگر در این جلسه بود، گفت: بحث این است که سیاست‌های کلی با انتظارات نظام پیاده نمی‌شود و باید بتواند در برنامه بودجه سالانه و قانون نویسی ساری و جاری شود.

وی با بیان اینکه اگر سیاست کلی مورد توجه و دقت قرار نگیرد، اداره کشور و نظام مطلوب اسلامی شکاف پیدا می‌کند، افزود: نظر مسئولان این است که برای اجرای بهتر سیاست‌های کلی باید سیاست‌های کلی کشور به مسئولان جدید آموزش داده شود.

 

کمیسیون رضایی سیاست‌های رئیسه سیاسی اقتصادی مصلحت تشخیص تدابیر عنوان اینکه مسئولان اظهار بررسی امنیتی عملیاتی دفاعی رهبری بازرگانی تشکیل