برگزیده ها
بلندگوی هوشمند جدید گوگل رقیب آمازون می شود

مازندمجلس: گوگل بلندگوی هوشمند جدیدی به نام هوم مینی عرضه کرده که تنها 49 دلار قیمت دارد و با دستیار صوتی اختصاصی این شرکت سازگاری دارد.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از بیزینس اینسایدر، این بلندگو رقیبی برای آمازون اکو خواهد بود که بلندگوی محبوبی برای صدور فرامین صوتی برای خرید اینترنتی و جستجو در وب و پخش موسیقی است.

قرار است بلندگوی هوم مینی 19 اکتبر روانه بازار شود. این بلندگو با صدای OK Google فعال می شود و برای پخش موسیقی آنلاین، کنترل لوازم خانگی هوشمند مانند لامپ ها و دیگر وسایل موجود در خانه و غیره قابل استفاده است.

این بلندگو از طراحی ساده ای برخوردار بوده و در وسط آن چهار لامپ سفید رنگ (برای نمایش اعلان ها) تعبیه شده است. در ضمن کاربران می توانند به راحتی و با یک ضربه کوچک به بلندگو، دستورات دلخواه را اعلام کنند. همچنین گوگل دکمه اصلی هوم را در این محصول نیز حفظ کرده و می توان با استفاده از آن، میکروفون دستگاه را خاموش کرد.

امکان برقراری تماس، تشخیص صدای کاربران مختلف از یکدیگر، و امکان پخش پیام صوتی در سایر بلندگوهای متصل به شبکه خانگی از جمله امکانات جذاب هوم مینی است.

بلندگو بلندگوی کاربران امکان استفاده موسیقی هوشمند آمازون خانگی