برگزیده ها

مازندمجلس: رهبر جریان حکمت ملی عراق ضمن تمجید از عملکرد نیروهای عراقی در جنگ با داعش درباره اقلیم کردستان نیز به اظهار نظر پرداخت.

مازندمجلس: عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق ضمن تمجید از پیروزی های نیروهای امنیتی و حشد شعبی در الحویجه گفت: این تحول بزرگی در معادلات امنیتی و پایان داعش است و جهان را مبهوت کرد.
به گزارش مهر به  نقل السومریه، وی بر مخالفت با هر گونه گفتگو با توجه به عدم لغو نتایج همه پرسی اقلیم کردستان تاکید کرد و افزود: دولت مرکزی مطابق با قانون اساسی و قانون در برابر اقلیم کردستان عمل می کند و این سبب شده است که کشورهای دنیا حامی بغداد و خواسته های آن باشند.
وی ضمن انتقاد از پیچیدن جنازه جلال طالبانی در پرچم اقلیم کردستان عراق اعلام کرد: این به منزله کوچک و کم اهمیت کردن نقش بزرگ جلال طالبانی در حفظ عراق و وحدت آن بود.
حکیم تاکید کرد: عراق به برنامه ملی جامع برای طوایف نیاز دارد.
شایان ذکر است که ملا بختیار مسئول دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان عراق گفت که پیچیده نشدن جنازه طالبانی در پرچم عراق غیرعمدی بوده است و نباید درباره این موضوع بزرگنمایی شود. این در حالی است که خلف عبدالصمد از نمایندگان عراقی گفت که جنازه در پرچم عراق پیچیده شده بود اما در داخل هواپیما پرچم عوض شده است.
کردستان اقلیم جنازه طالبانی پیچیده قانون امنیتی گفتگو درباره تاکید