برگزیده ها

مازندمجلس: نویسنده و تهیه‌کننده شبکه «ان بی سی» از ترامپ خواست به جای انتشار توییت‌های «بی‌معنی» به وظایف ریاست‌جمهوری‌اش عمل کند.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه آمریکایی هیل، نویسنده و تهیه‌کننده شبکه تلویزیونی «ان بی سی» در یک پیام توییتری از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، خواست به جای انتشار توییت‌های بی‌معنی، برای یکبار هم که شده به وظیفه ریاست‌جمهوری‌اش عمل کند. انتقاد این نویسنده پس از آن صورت می‌گیرد که ترامپ در چندین پیام توییتری به جوک‌های ضدترامپ در برنامه‌های طنز شبکه‌های آمریکایی اعتراض کرده و خواستار آن شده بود که جمهوری‌خواهان نیز همانند دموکرات‌ها شانس حضور در اینگونه برنامه‌ها را داشته باشند.
مایک دی‌سنزو، نویسنده و تهیه‌کننده برنامه «امشب با جیمی فالون»، در توییت خود خطاب به ترامپ نوشت: تو (دیگر) در حال رقابت (درانتخابات ریاست‌جمهوری) نیستی. تو رئیس‌جمهور هستی. خواهش می‌کنم از انتشار توییت‌های «بی‌معنی» دست بردار و برای یکبار هم که شده کارت را انجام بده.
ترامپ امروز در چند پیام توییتری با انتقاد از کمدین‌های آمریکایی به سبب آنچه او «برنامه‌های تکراری» این کمدین‌ها خواند که اصلاً خنده‌دار هم نیستند، نوشت این برنامه ها همسو با سیاست‌های دموکرات‌های این کشور است و افزود: آیا ما (ترامپ و جمهوری‌خواهان) هم باید در این برنامه ها فرصت برابری (برای حضور) داشته باشیم؟
ترامپ در توییت دیگری، نوشت هر روز افراد بیشتری خواستار این هستند که جمهوری‌خواهان (و من) باید در برنامه‌های تلویزیونی از فرصت‌های برابری برخوردار باشیم.
جنگ میان رسانه‌های وابسته به دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان این روزها، پس از انتقاد «فاکس نیوز»، شبکه تلویزیونی مورد علاقه ترامپ، از دو کمدین برنامه‌های طنز آخر شب در آمریکا، و متهم کردن آن‌ها به طرفداری از سیاست‌های حزب دموکرات، شدت گرفته است.
 
ترامپ جمهوری‌خواهان نویسنده برنامه‌های آمریکایی برنامه انتقاد توییتری یکبار تلویزیونی دموکرات‌ها سیاست‌های برابری توییت توییت‌های تهیه‌کننده آمریکا انتشار بی‌معنی خواستار