برگزیده ها
برگزیدگان پنجمین دوره جشنواره ملی مدرسه عشق معرفی میشوند / ارسال بیش از 70 هزار اثر به پنجمین دوره جشنواره مدرسه عشق

مازندمجلس: دبیر اجرایی جشنواره ملی «مدرسه عشق» از برپایی مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره در روز چهارشنبه و پنجشنبه، 8و 9 آذرماه خبر داد.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ؛ احمد مداحی، دبیر اجرایی جشنواره «مدرسه عشق» گفت: این جشنواره از سال ۹۱ تاکنون به صورت سالانه برگزار شده و خوشبختانه در تمامی دوره ها استقبال بسیجیان هنرمند سراسر کشور از آن چشمگیر بوده است، به طوری که دوره چهارم جشنواره بیش از ۱۲ هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد و دوره پنجم جشنواره تعداد آثار با یک جهش شش برابری به بیش از ۷0 هزار اثر رسید.

وی در ادامه در خصوص علت عدم برپایی مراسم تجلیل از برگزیدگان پنجمین دوره جشنواره مدرسه عشق در اواخر سال گذشته گفت: با توجه به افزایش قابل توجه و غیر قابل پیش بینی تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، طبیعتا فرایند بررسی اولیه، پالایش و انتخاب آثار، زمان و انرژی بیشتری از هیات انتخاب و عوامل اجرایی جشنواره گرفت.

وی تصریح کرد: بر همین اساس مقرر شد، نهم آذرماه سال جاری مراسم تجلیل از برگزیدگان پنجمین دوره جشنواره ملی مدرسه عشق در سالن سوره حوزه هنری برگزار شود.

وی در ادامه گفت: این دوره از جشنواره در بخش هنرهای تصویری و نمایشی؛ هنرهای تجسمی، نشر و کتاب، موسیقی و سرود و بخش ایده و فعالیت‌های پایگاهی برگزار می شود و بزودی با معرفی دبیران بخش های مختلف، داوران به بررسی آثار راه یافته به بخش نهایی جشنواره می پردازند.

مداحی در خصوص تعداد آثار رسیده به جشنواره مدرسه عشق به تفکیک هر بخش گفت: در بخش های هنرهای تصویری و نمایشی ۲۸۳۷ اثر، هنرهای تجسمی ۳۴۲۱۸ اثر، نشر ۲۶۴۶ اثر ، موسیقی و سرود ۲۱۲۳ اثر و ایده و فعالیت‌های پایگاهی ۳۰۲۵۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

گفتنی است، مراسم تجلیل از برگزیدگان پنجمین جشنواره سراسری مدرسه عشق (تولیدات فرهنگی، هنری بسیجیان سراسر کشور) هشتم و نهم آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.
جشنواره مدرسه پنجمین برگزار هنرهای برگزیدگان تعداد مراسم تجلیل دبیرخانه ارسال تصویری تجسمی موسیقی پایگاهی فعالیت‌های معرفی رسیده اجرایی بسیجیان ادامه مداحی سراسر بررسی