برگزیده ها

مازندمجلس: روزنامه صهیونیستی معاریو روز شنبه از معامله های مخفیانه تسلیحاتی امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی خبر داد.

مازندمجلس: امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی از دیرباز معامله‌های مخفیانه تسلیحاتی و همچنین همکاری های نظامی و امنیتی داشته است.
«یوسی ملمان» کارشناس روزنامه معاریو می نویسد: «متالی کوخافی» یکی از سرشناس‌ترین تجار اسرائیلی است که در عقد قراردادهای تسلیحاتی با تجار اماراتی همکاری داشته است.
وی اضافه کرده است: کوخافی با کرایه هواپیما معاونان و برخی ژنرال‌های ارتش را برای عقد قراردادهای تسلیحاتی به ابوظبی فرستاده است.
در این گزارش آمده است: عدم افشای این مساله برای اطمینان از حفظ جان مقام‌های صهیونیستی که در این امر دخالت داشتند ، بوده است.
'یوسی ملمان' افزوده است: اسرائیل همکاری نظامی و امنیتی خوبی نیز با مصر داشته است و برای سرنگونی گروه های تروریستی مانند ولایت سینا اطلاعات خوبی به مصر داده است.
این کارشناس همچنین از برگزاری یک مانور نظامی مشترک میان نیروی هوایی رژیم صهیونیستی و مصر و با مشارکت یونان و قبرس در آینده نزدیک خبر داده است.
طی ماه های گذشته برخی از سران کشورهای عربی منطقه خواستار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شدند.
شاه بحرین خواستار پایان قطع روابط و تحریم کشورهای عربی علیه رژیم صهیونیستی شده بود.
صهیونیستی تسلیحاتی همکاری نظامی قراردادهای کوخافی کشورهای روابط خواستار کارشناس امنیتی اسرائیل امارات همچنین مخفیانه گزارش ملمان