برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: متاسفانه هجمه‌هایی علیه رئیس مجلس آغاز شده اما این تخریب‌ها علیه مسئولان نظام حرکت مناسبی نیست.

مازندمجلس: کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به هجمه‌ها و شایعه پراکنی‌ها علیه قوه قضائیه و مسئولان آن، اظهار کرد: مسئولان جمهوری اسلامی همواره مورد بغض دشمنان بوده و هستند به ویژه دستگاه قضا که بسیار مهم و تاثیرگذار است.
وی با بیان اینکه متاسفانه مدت‌هاست که هجمه علیه رئیس قوه قضائیه آغاز شده است، گفت: همه مسئولان کشور باید فارغ از گرایش سیاسی  نسبت به حفظ حرمت کارگزاران نظام هم صدا باشند و اینگونه رفتارهای غیر اخلاقی را محکوم کنند.
مسئولان جمهوری اسلامی همواره مورد کینه دشمنان هستند
عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کاملا روشن است که این هجمه‌ها توطئه است، اصل مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی برای دشمنان این کشور فی نفسه یک جرم است چرا که کارگزاران نظام در خط مقدم صیانت از کشور و مورد کینه دشمنان هستند.
جلالی درباره طرح زودهنگام کاندیداتوری برخی مسئولان از جمله لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری آینده، بیان کرد: طرح زودهنگام این مسئله از سوی برخی افراد غلط است چراکه هنوز تا انتخابات بعدی چهار سال دیگر فرصت داریم.
وی اضافه کرد: متاسفانه هجمه‌هایی را هم علیه رئیس مجلس آغاز کرده‌اند و بخشی از این شایعه پراکنی‌ها که انجام می‌شود، اساسا برای حمله به علی لاریجانی است با این تصور که وی کاندیدای ریاست جمهوی می‌شود، تخریب و هجمه علیه مسئولان نظام حرکت مناسبی نیست. 
لاریجانی جلسه‌ انتخاباتی تشکیل نداده است
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هنوز تا انتخابات بعدی زمان زیادی باقی مانده است و معلوم نیست چه تحولات و آرایش‌های سیاسی در کشور شکل می‌گیرد.
جلالی گفت: آقای لاریجانی نه جلسه‌ای برای انتخابات تشکیل داده و نه در این مورد با کسی صحبت کرده است، بنده جزو نیروهای نزدیک به وی هستم ولی تا حالا حتی یک بار هم در مورد بحث ریاست جمهوری و کاندیداتوری با ما صحبت نکرده است. 
این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات عارف مبنی بر اینکه در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی با اصولگرایان معتدل ائتلاف نمی‌کنند، گفت: اختیار جریان‌های سیاسی با خودشان است، ائتلاف‌ها در یک مقطع شکل می‌گیرند اما هیچگاه ماندنی نیستند. 
وی درباره اینکه برخی اصلاح‌طلبان اعلام کرده‌اند که اصولگرایان معتدل به قول و قرارهای ائتلاف پایبند نبوده‌اند، خاطر نشان کرد: بنده نمی‌دانم چه قول و قراری گذاشته‌اند، خودشان باید توضیح دهند و آن را روشن کنند. 
اسلامی انتخابات مسئولان شورای جمهوری لاریجانی دشمنان جلالی درباره ریاست کاندیداتوری اینکه سیاسی کرده‌اند آینده ماندنی زودهنگام تشکیل اصولگرایان خودشان ائتلاف معتدل ائتلاف‌ها اضافه هجمه‌ها قضائیه پراکنی‌ها همواره نیستند کارگزاران متاسفانه پژوهش‌های شایعه